Delhaize en TBWA: Kleine Leeuw, kleine prijs en… grote besparing!

Het is een thema dat al maanden de actualiteit beheerst: het leven blijft maar duurder worden. Maar wil dat zeggen dat de Belgen moeten inboeten op de kwaliteit van hun voeding? Voor Delhaize alvast niet. Daarom lanceert het merk nu een selectie van producten voor elke dag, die altijd laag geprijsd zijn: de Kleine Leeuwtjes.

Een merk dat zegt “Mee met ’t leven” te zijn, kan niet blind blijven voor de toenemende financiële zorgen van veel Belgen. Terwijl alles duurder wordt, gaat Delhaize daarom z’n prijzen verlagen: met de Kleine Leeuwtjes wil Delhaize een concrete bijdrage bieden om de koopkracht van z’n klanten te beschermen.

Een selectie van producten voor elke dag, altijd klein geprijsd: dat is de belofte van dit nieuwe initiatief. Op dit moment zijn dat circa 500 producten, later groeit dat aantal tot 1500. Vanaf vandaag zullen klanten in de winkels, online en in de MyDelhaize-app de nieuwe prijsetiketten ontdekken. Met hun knalrode kleur zullen ze niet te missen zijn in de winkel, en er zo voor zorgen dat klanten de Kleine Leeuwtjes meteen zien. Zo wordt het shoppingbudget onder controle houden zo nog makkelijker.

Samen met het getrouwheidsprogramma SuperPlus - waarmee klanten tot 15% korting krijgen op Nutri-Score A en B-producten - helpt dit initiatief de Belgen om beter eten betaalbaar te houden. Zelfs wanneer de economische situatie moeilijk is.

Om het ruime assortiment van die permanent goedkope producten bij Delhaize te symboliseren, krijgt de grote leeuw nu het gezelschap van een bende kleine leeuwtjes, speels, ondeugend en schattig tegelijk sloven ze zich uit om overal die lage prijzen aan te duiden. Dat zie je in de spot die TBWA creëerde. De campagne, voorafgegaan door een teaserfase, loopt ook op radio, in kranten en OOH, en in social media.

 

Credits

DOCX - 79 Kb

Persbericht

DOCX - 14 Kb

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met