Delhaize en TBWA koken goed en goedkoop met de Kleine Leeuwtjes

Zo’n 6 maanden geleden introduceerde Delhaize de Kleine Leeuwtjes: producten voor elke dag die altijd laag geprijsd zijn. Ondertussen blijkt iedereen makkelijk z’n weg te vinden naar de Kleine Leeuwtjes en worden ze door heel België geliefd. Tijd dus om een stapje verder te gaan! Zo tonen Delhaize en TBWA deze keer hoe je goed en goedkoop kan koken met de Kleine Leeuwtjes.

December en januari zijn dure maanden: feestjes, pakjes, afrekeningen… Het is dan ook altijd wat wikken en wegen om ook in deze periode je budget goed onder controle te houden. Daarom tonen de Kleine Leeuwtjes met leuke en eenvoudige DIY-kookvideo’s, hoe je goed en goedkoop kan koken.

Van een overheerlijke pasta car-voor-bijna-nada tot een kip curry niet zo durry. Met de Kleine Leeuwtjes kan het allemaal! Het voelt goed, doet goed en is nog goedkoop ook. Want de recepten waarmee je aan de slag gaat, zorgen voor gerechten met een Nutri-Score A of B én kosten minder dan 3 euro per persoon. Hoe goed is dat?!

De kookvideo’s zullen deze keer niet alleen te zien zijn op heel wat digitale kanalen maar ook op tv. Ja, een kookvideo als tv-spot! Daarnaast wordt de campagne ondersteund door print in OOH en in het Delhaize-magazine. Smakelijk.

TBWA_Delhaize_Kleine Leeuw Januari_Press release_NL.docx

DOCX - 13 Kb

TBWA_Delhaize_Kleine Leeuw Januari_credits.docx

DOCX - 26 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met