Delhaize en TBWA koken goed en goedkoop met de Kleine Leeuwtjes

Delhaize en TBWA koken goed en goedkoop met de Kleine Leeuwtjes

Zo’n 6 maanden geleden introduceerde Delhaize de Kleine Leeuwtjes: producten voor elke dag die altijd laag geprijsd zijn. Ondertussen blijkt iedereen makkelijk z’n weg te vinden naar de Kleine Leeuwtjes en worden ze door heel België geliefd. Tijd dus om een stapje verder te gaan! Zo tonen Delhaize en TBWA deze keer hoe je goed en goedkoop kan koken met de Kleine Leeuwtjes.

December en januari zijn dure maanden: feestjes, pakjes, afrekeningen… Het is dan ook altijd wat wikken en wegen om ook in deze periode je budget goed onder controle te houden. Daarom tonen de Kleine Leeuwtjes met leuke en eenvoudige DIY-kookvideo’s, hoe je goed en goedkoop kan koken.

Van een overheerlijke pasta car-voor-bijna-nada tot een kip curry niet zo durry. Met de Kleine Leeuwtjes kan het allemaal! Het voelt goed, doet goed en is nog goedkoop ook. Want de recepten waarmee je aan de slag gaat, zorgen voor gerechten met een Nutri-Score A of B én kosten minder dan 3 euro per persoon. Hoe goed is dat?!

De kookvideo’s zullen deze keer niet alleen te zien zijn op heel wat digitale kanalen maar ook op tv. Ja, een kookvideo als tv-spot! Daarnaast wordt de campagne ondersteund door print in OOH en in het Delhaize-magazine. Smakelijk.

Contacteer ons
Laure Ghekiere
Marieke Michils
Laure Ghekiere
Marieke Michils
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium