Delhaize en TBWA laten je eten als een kampioen.

De Olympische Spelen komen eraan, de kers op de taart van deze uitzonderlijke sportzomer. Na alle supporters te hebben bevoorraad tijdens het EK en de Tour, wil Delhaize nu iedereen een zetje geven om zelf te gaan bewegen. En welk voorbeeld inspireert meer dan dat van de ongezien grote delegatie Olympiërs die ons land in Tokio gaat vertegenwoordigen op het allerhoogste niveau?

Dat gezonde, evenwichtige voeding een essentiële basis vormt voor topprestaties is natuurlijk geen geheim. Elke kampioenenprestatie begint dus in de keuken. Om je even fit te voelen als een kampioen, begin je best te eten als een kampioen. Dat zijn gelukkig geen ingewikkelde gerechten met hoogtechnologische supplementen, maar eenvoudige, makkelijke recepten om vol energie ertegenaan te gaan.

Op tv, radio en online laten wereldtoppers als Hanne Claes (400m horden, 4x400m), Jaouad Achab (Taekwondo), paralympiër Joachim Gérard (tennis) en Kevin Borlée (400m en 4x400m) graag in hun potten kijken. Ze geven gezonde en lekkere tips voor lichte en makkelijk klaar te maken gerechten.

En ook op spectaculaire OOH’s zetten ze letterlijk hun beste beentje voor om iedereen mee te krijgen. Want als je kookt en eet als een kampioen, voel je jezelf als een kampioen en krijg je ook zin om te gaan bewegen als een kampioen.

Zo wil Delhaize deze sportzomer alle Belgen wat coachen en het hen makkelijker maken om gezonder te leven en goed bezig te blijven.

Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium