Delhaize en TBWA laten je eten als een kampioen.

De Olympische Spelen komen eraan, de kers op de taart van deze uitzonderlijke sportzomer. Na alle supporters te hebben bevoorraad tijdens het EK en de Tour, wil Delhaize nu iedereen een zetje geven om zelf te gaan bewegen. En welk voorbeeld inspireert meer dan dat van de ongezien grote delegatie Olympiërs die ons land in Tokio gaat vertegenwoordigen op het allerhoogste niveau?

Dat gezonde, evenwichtige voeding een essentiële basis vormt voor topprestaties is natuurlijk geen geheim. Elke kampioenenprestatie begint dus in de keuken. Om je even fit te voelen als een kampioen, begin je best te eten als een kampioen. Dat zijn gelukkig geen ingewikkelde gerechten met hoogtechnologische supplementen, maar eenvoudige, makkelijke recepten om vol energie ertegenaan te gaan.

Op tv, radio en online laten wereldtoppers als Hanne Claes (400m horden, 4x400m), Jaouad Achab (Taekwondo), paralympiër Joachim Gérard (tennis) en Kevin Borlée (400m en 4x400m) graag in hun potten kijken. Ze geven gezonde en lekkere tips voor lichte en makkelijk klaar te maken gerechten.

En ook op spectaculaire OOH’s zetten ze letterlijk hun beste beentje voor om iedereen mee te krijgen. Want als je kookt en eet als een kampioen, voel je jezelf als een kampioen en krijg je ook zin om te gaan bewegen als een kampioen.

Zo wil Delhaize deze sportzomer alle Belgen wat coachen en het hen makkelijker maken om gezonder te leven en goed bezig te blijven.

Radio Spot - Summer

MP3 - 715 Kb

Persbericht

DOCX - 14 Kb

Credits

DOCX - 23 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact