Delhaize en TBWA maken dit jaar geen goede voornemens.

Elk jaar weer lijden in januari zowat alle Belgen onder hetzelfde ondraaglijke fenomeen: goede voornemens. Ze maken is één ding, ze volhouden een ander. Een kwelling die al te lang vanzelfsprekend vonden. Gelukkig kan Delhaize helpen.

Heel het jaar door biedt Delhaize zijn klanten kwalitatieve voedingsproducten aan voor betaalbare prijzen. Dat helpt om beter te eten en beter te leven. Maar ondanks al die evenwichtige producten is er in januari bij velen toch iets dat blijft knagen.

Die vermaledijde goede voornemens!

Elk jaar weer worden ze gemaakt om al even snel weer opgegeven te worden. Een periode van frustratie en onnodig leed. Tijd voor Delhaize om in te grijpen.

Maak dit jaar komaf met goede voornemens en ga volop voor goede gewoontes.

Dat is de hoopvolle boodschap die Delhaize elke Belg wil meegeven. En om die goede gewoontes, waaronder uiteraard beter te eten, een duwtje in de rug te geven, pakt Delhaize uit met promo’s op heel wat Nutri-Score A&B producten. Ideaal om het jaar goed in te zetten.

Om dit aan te kondigen, creëerden Delhaize en TBWA een campagne die focust op het leed van alle Belgen. Weliswaar met een korreltje zout én een vette knipoog. De campagne is te ontdekken in film, radio, OOH, magazine en social media.

Contacteer ons
Elien Limpens Account Director
Elien Limpens Account Director
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium