Delhaize en TBWA maken dit jaar geen goede voornemens.
6 januari 2022
Elk jaar weer lijden in januari zowat alle Belgen onder hetzelfde ondraaglijke fenomeen: goede voornemens. Ze maken is één ding, ze volhouden een ander. Een kwelling die al te lang vanzelfsprekend vonden. Gelukkig kan Delhaize helpen.
Heel het jaar door biedt Delhaize zijn klanten kwalitatieve voedingsproducten aan voor betaalbare prijzen. Dat helpt om beter te eten en beter te leven. Maar ondanks al die evenwichtige producten is er in januari bij velen toch iets dat blijft knagen.
Die vermaledijde goede voornemens!
Elk jaar weer worden ze gemaakt om al even snel weer opgegeven te worden. Een periode van frustratie en onnodig leed. Tijd voor Delhaize om in te grijpen.
Maak dit jaar komaf met goede voornemens en ga volop voor goede gewoontes.
Dat is de hoopvolle boodschap die Delhaize elke Belg wil meegeven. En om die goede gewoontes, waaronder uiteraard beter te eten, een duwtje in de rug te geven, pakt Delhaize uit met promo’s op heel wat Nutri-Score A&B producten. Ideaal om het jaar goed in te zetten.
Om dit aan te kondigen, creëerden Delhaize en TBWA een campagne die focust op het leed van alle Belgen. Weliswaar met een korreltje zout én een vette knipoog. De campagne is te ontdekken in film, radio, OOH, magazine en social media.