Delhaize en TBWA maken dit jaar geen goede voornemens.

Elk jaar weer lijden in januari zowat alle Belgen onder hetzelfde ondraaglijke fenomeen: goede voornemens. Ze maken is één ding, ze volhouden een ander. Een kwelling die al te lang vanzelfsprekend vonden. Gelukkig kan Delhaize helpen.

Heel het jaar door biedt Delhaize zijn klanten kwalitatieve voedingsproducten aan voor betaalbare prijzen. Dat helpt om beter te eten en beter te leven. Maar ondanks al die evenwichtige producten is er in januari bij velen toch iets dat blijft knagen.

Die vermaledijde goede voornemens!

Elk jaar weer worden ze gemaakt om al even snel weer opgegeven te worden. Een periode van frustratie en onnodig leed. Tijd voor Delhaize om in te grijpen.

Maak dit jaar komaf met goede voornemens en ga volop voor goede gewoontes.

Dat is de hoopvolle boodschap die Delhaize elke Belg wil meegeven. En om die goede gewoontes, waaronder uiteraard beter te eten, een duwtje in de rug te geven, pakt Delhaize uit met promo’s op heel wat Nutri-Score A&B producten. Ideaal om het jaar goed in te zetten.

Om dit aan te kondigen, creëerden Delhaize en TBWA een campagne die focust op het leed van alle Belgen. Weliswaar met een korreltje zout én een vette knipoog. De campagne is te ontdekken in film, radio, OOH, magazine en social media.

Contacteer ons
Elien Limpens Account Director
Elien Limpens Account Director
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium