Delhaize en TBWA maken gezond goedkoper met SuperPlus

Wat als je heel België gezonder wil doen eten? Dan maak je gezond goedkoper. Wel, Delhaize is de eerste supermarkt die deze ambitie concreet maakt met de lancering van het nieuwe getrouwheidsprogramma SuperPlus.

Delhaize wil de goedkoopste supermarkt zijn voor iedereen die gezonder wil eten. Daarom wordt het getrouwheidsprogramma Plus vanaf nu SuperPlus!

Hiermee maakt Delhaize meer dan 5.000 Nutri-Score A&B-producten, dus ook alle groenten en fruit, tussen 5% en 15% goedkoper. Zo wordt de gemiddelde winkelkar bijna de helft goedkoper! Aude Mayence, VP Marketing, Digital & E-Commerce: “Laat je ambitie niet alleen een slide zijn in een PowerPoint-presentatie, leef ernaar en maak deze tastbaar voor je klanten en medewerkers.”

Naast gezond goedkoper maken, laat SuperPlus je ook genieten van extra promo’s bovenop de folderpromo’s, punten die je kan inruilen voor producten naar keuze én tal van handige tools die je het leven makkelijker maken. SuperPlus zit namelijk in de handige Delhaize-app waarmee je een digitaal overzicht krijgt van je Nutri-profiel, persoonlijke uitgaven en veel meer.

TBWA en Delhaize trappen de lancering van SuperPlus af met spraakmakende teaseraffiches die vooral een debat wil openen. Met ‘Delhaize is niet de goedkoopste’ wordt ingespeeld op de prijsperceptie van Delhaize om die dan meteen te weerleggen met ‘En als ik gezond wil eten? Delhaize verlaagt de prijs van 5.000 Nutri-Score A&B producten’. Een duidelijk statement dat Delhaize iedereen die gezond wil eten een duw in de rug zal geven met ongeziene voordelen. Isabel Broes, Campaign Media & Broadcasting Director bij Delhaize: “Weten hoe je merk gepercipieerd wordt door de consument, is key. Met de teasingaffiches zeggen we wat best veel consumenten denken, geven we ons merk een menselijke stem én komen we tegelijkertijd met een oplossing”.

Kort daarna volgt een campagne die alle SuperPlus-voordelen duidelijk maakt. Daarin worden Goebezigers in de picture gezet met opvallende achtergronden en al even opvallende stop-motion films, bâches op drukke winkelplaatsen, prints, radiospots, online banners, social posts en veel meer.

Al wie zin heeft om beter te eten en minder te betalen kan zich meteen registreren in de app van Delhaize, op delhaize.be/superplus of in een Delhaize-winkel. Zo eet je beter en betaal je minder. Super, toch?!

Radiospot

MP3 - 833 Kb

Persbericht

DOCX - 34 Kb

Credits

DOCX - 7.8 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met