Delhaize en TBWA wensen je het mooiste cadeau: gezondheid!

In dit onwaarschijnlijke jaar 2020 hebben we met z’n allen een paar dingen geleerd: dat gezondheid belangrijker is dan ooit bijvoorbeeld, én dat we elkaar heel hard nodig hebben. Delhaize, dat al enkele jaren op het belang van gezondheid hamert, wil ons voor 2021 dan ook maar één ding van harte toewensen: gezondheid

Gezondheid zit diep in het DNA van Delhaize: gezonder eten is een belangrijk onderdeel van beter leven, van je goed voelen in je vel. Met een enorm aanbod gezonde producten, met Nutri-Score en SuperPlus probeert Delhaize al geruime tijd gezond eten zo makkelijk mogelijk te maken. Maar in dit uitzonderlijke jaar is gezondheid plots minder vanzelfsprekend geworden, en wanneer we elkaar tijdens de feesten een goede gezondheid toewensen, zal dat dit jaar relevanter klinken dan ander jaren.

Hoe we die feesten gaan beleven, staat ook nog niet vast. Het zal hoogstwaarschijnlijk niet rond een gigantische feesttafel met heel veel gasten zijn. Wat wel vast staat, is dat het uniek zal worden, intiem, intens én emotioneel. Want tijd doorbrengen met elkaar in goede gezondheid is een privilege waar we heel dankbaar voor moeten zijn: het mooiste cadeau!

Om die boodschap optimaal te brengen, ontwikkelde TBWA een bijzonder pakkende TV-spot van 90 seconden, die je doet voelen hoe emotioneel gezondheid vandaag geworden is, maar ook hoe we er in deze lockdowntijden naar hunkeren om elkaar ’s goed te knuffelen.

Gezondheid is het mooiste cadeau, erop kunnen klinken met de beste producten is ook een mooi cadeau. En die vind je natuurlijk bij Delhaize. Die boodschap werd doorgetrokken in OOH, op social media, in door-to-door, DM en product spots op TV en radio. Voor SuperPlus-leden zijn er extra promoties om je feesten betaalbaar te houden, en zelfs 100 heerlijke feesttafels te winnen.

Nu maar hopen dat we toch met een minimaal gezelschap Kerst en Nieuwjaar zullen kunnen vieren. En als het zover is… Gezondheid! Het mooiste cadeau.

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium