Delhaize en TBWA zetten de mooiste cadeaus op tafel.
18 november 2022
In dit (alweer) moeilijke jaar keren we met Kerst en Nieuw weer terug naar de essentie: een fijne tijd met elkaar doorbrengen rond de tafel… met lekker eten natuurlijk.
In een bijzonder muzikale eindejaarscampagne nodigt Delhaize ons uit om al die overbodige kerstcadeaus te vergeten en elkaar te verwennen met betaalbaar lekkers.
En dat mooi, betaalbaar lekkers komt uiteraard van bij Delhaize, de favoriete winkel van de Belg voor de feesten.
Daarom focust de tv-spot helemaal op lekkere én lekker betaalbare producten die van de winkel in diverse keukens terecht komen, om tenslotte op verschillende tafels te belanden en blije gezichten rond de tafel te toveren.
Ondertussen horen we een kerstkoortje op de tonen van de Petula Clark-classic ‘Downtown’ zingen hoe je dit jaar geen tijd en geld in last-minute flutcadeaus zoals geurkaarsen of mokken met ‘lollige’ spreuken hoeft te steken. In koor zingen ze dat je je gasten beter trakteert op het mooiste cadeau: een onvergetelijk feestdiner. Want dàt is wat een feest geslaagd maakt.
Ook in de productspots en op radio horen we telkens aangepaste songteksten die de lof van de aangeboden producten bezingen. In print zien we de diverse heerlijkheden verpakt met een rode strik. Online pikken we in op foute cadeaus en antwoorden we met een aangepast koortje. Want alle inflatie ten spijt gaan we onszelf dit jaar toch verwennen met de mooiste cadeaus. Maar die komen wel op tafel!