Delhaize en TBWA zetten de mooiste cadeaus op tafel.

In dit (alweer) moeilijke jaar keren we met Kerst en Nieuw weer terug naar de essentie: een fijne tijd met elkaar doorbrengen rond de tafel… met lekker eten natuurlijk. 

In een bijzonder muzikale eindejaarscampagne nodigt Delhaize ons uit om al die overbodige kerstcadeaus te vergeten en elkaar te verwennen met betaalbaar lekkers. 

En dat mooi, betaalbaar lekkers komt uiteraard van bij Delhaize, de favoriete winkel van de Belg voor de feesten.

Daarom focust de tv-spot helemaal op lekkere én lekker betaalbare producten die van de winkel in diverse keukens terecht komen, om tenslotte op verschillende tafels te belanden en blije gezichten rond de tafel te toveren. 

Ondertussen horen we een kerstkoortje op de tonen van de Petula Clark-classic ‘Downtown’ zingen hoe je dit jaar geen tijd en geld in last-minute flutcadeaus zoals geurkaarsen of mokken met ‘lollige’ spreuken hoeft te steken. In koor zingen ze dat je je gasten beter trakteert op het mooiste cadeau: een onvergetelijk feestdiner. Want dàt is wat een feest geslaagd maakt.

Ook in de productspots en op radio horen we telkens aangepaste songteksten die de lof van de aangeboden producten bezingen. In print zien we de diverse heerlijkheden verpakt met een rode strik. Online pikken we in op foute cadeaus en antwoorden we met een aangepast koortje. Want alle inflatie ten spijt gaan we onszelf dit jaar toch verwennen met de mooiste cadeaus. Maar die komen wel op tafel!

Delhaize_EOY_Persbericht_NL.docx

DOCX - 13 Kb

Delhaize_EOY_Credits.docx

DOCX - 26 Kb

Delhaize_EOY_GIF_NL.gif

GIF - 8.2 Mb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met