Delhaize en TBWA zetten de mooiste cadeaus op tafel.

In dit (alweer) moeilijke jaar keren we met Kerst en Nieuw weer terug naar de essentie: een fijne tijd met elkaar doorbrengen rond de tafel… met lekker eten natuurlijk. 

In een bijzonder muzikale eindejaarscampagne nodigt Delhaize ons uit om al die overbodige kerstcadeaus te vergeten en elkaar te verwennen met betaalbaar lekkers. 

En dat mooi, betaalbaar lekkers komt uiteraard van bij Delhaize, de favoriete winkel van de Belg voor de feesten.

Daarom focust de tv-spot helemaal op lekkere én lekker betaalbare producten die van de winkel in diverse keukens terecht komen, om tenslotte op verschillende tafels te belanden en blije gezichten rond de tafel te toveren. 

Ondertussen horen we een kerstkoortje op de tonen van de Petula Clark-classic ‘Downtown’ zingen hoe je dit jaar geen tijd en geld in last-minute flutcadeaus zoals geurkaarsen of mokken met ‘lollige’ spreuken hoeft te steken. In koor zingen ze dat je je gasten beter trakteert op het mooiste cadeau: een onvergetelijk feestdiner. Want dàt is wat een feest geslaagd maakt.

Ook in de productspots en op radio horen we telkens aangepaste songteksten die de lof van de aangeboden producten bezingen. In print zien we de diverse heerlijkheden verpakt met een rode strik. Online pikken we in op foute cadeaus en antwoorden we met een aangepast koortje. Want alle inflatie ten spijt gaan we onszelf dit jaar toch verwennen met de mooiste cadeaus. Maar die komen wel op tafel!

Contacteer ons
Vanessa Sponar
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium