Delhaize en TBWA zijn altijd in de mood om te koken.

De Belg kookt meer dan ooit. Maar als het alle dagen ‘van de moetes’ is, dan heb je niet altijd evenveel zin om achter de potten te gaan staan. Soms heb je ’n pfff-dag en heb je totaal geen zin, vaak is het ça va en wil je vooral een praktische oplossing, een andere keer zie je het dan weer helemaal zitten en wil je all the way gaan. Delhaize houdt het altijd leuk en helpt je om in eender welke bui toch altijd iets lekker vers op je bord te toveren.

Gezonder leven begint in je keuken, maar dat hoeft dus niet altijd even uitgebreid te zijn. In welke bui je ook bent, Delhaize heeft telkens 3 oplossingen: raprap, easy of vollenbak! Een voorbeeld? Met wat extra koriander en limoensap op je kant en klare curry met scampi’s heb je raprap nog altijd een prima verse maaltijd achter de kiezen. De Easy Curry vraagt met het Madras Curry verspakket nauwelijks meer inspanning. En voor de vollenbak versie vind je uiteraard ook alles bij Delhaize.

Dit concept werd uitgerold in alle niveaus. Visueel heel herkenbaar met voor elke mood een eigen naam en eigen kleur. Zo vind je in de winkel een carrousel met handige receptenfiches voor gerechten in 3 versies, al gelang je motivatie. Daar hoort ook een kookboek bij waarmee je trapsgewijs raprap, easy of vollenbak in je keuken kan vliegen. Ook online trekken we die line door met Facebook instant experiences inclusief boodschappenlijstjes en met tutorialvideo's. Heb je de mood te pakken? Dan kan je raprap, easy of vollenbak doorstomen en dadelijk inkopen doen via click & cook. Daarnaast krijg je bij elk gerecht interessante kookhacks om het koken nóg gemakkelijker te maken.  

Ook op tv en radio wordt duidelijk dat je je humeur niet aan je humeur moet laten komen omdat Delhaize telkens met een leuke oplossing voor je klaar staat. En met al even leuke promo’s natuurlijk of wat dacht je.

Contacteer ons
Ester Vanderhasselt
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium