Delhaize en TBWA zijn altijd in de mood om te koken.

De Belg kookt meer dan ooit. Maar als het alle dagen ‘van de moetes’ is, dan heb je niet altijd evenveel zin om achter de potten te gaan staan. Soms heb je ’n pfff-dag en heb je totaal geen zin, vaak is het ça va en wil je vooral een praktische oplossing, een andere keer zie je het dan weer helemaal zitten en wil je all the way gaan. Delhaize houdt het altijd leuk en helpt je om in eender welke bui toch altijd iets lekker vers op je bord te toveren.

Gezonder leven begint in je keuken, maar dat hoeft dus niet altijd even uitgebreid te zijn. In welke bui je ook bent, Delhaize heeft telkens 3 oplossingen: raprap, easy of vollenbak! Een voorbeeld? Met wat extra koriander en limoensap op je kant en klare curry met scampi’s heb je raprap nog altijd een prima verse maaltijd achter de kiezen. De Easy Curry vraagt met het Madras Curry verspakket nauwelijks meer inspanning. En voor de vollenbak versie vind je uiteraard ook alles bij Delhaize.

Dit concept werd uitgerold in alle niveaus. Visueel heel herkenbaar met voor elke mood een eigen naam en eigen kleur. Zo vind je in de winkel een carrousel met handige receptenfiches voor gerechten in 3 versies, al gelang je motivatie. Daar hoort ook een kookboek bij waarmee je trapsgewijs raprap, easy of vollenbak in je keuken kan vliegen. Ook online trekken we die line door met Facebook instant experiences inclusief boodschappenlijstjes en met tutorialvideo's. Heb je de mood te pakken? Dan kan je raprap, easy of vollenbak doorstomen en dadelijk inkopen doen via click & cook. Daarnaast krijg je bij elk gerecht interessante kookhacks om het koken nóg gemakkelijker te maken.  

Ook op tv en radio wordt duidelijk dat je je humeur niet aan je humeur moet laten komen omdat Delhaize telkens met een leuke oplossing voor je klaar staat. En met al even leuke promo’s natuurlijk of wat dacht je.

Contacteer ons
Ester Vanderhasselt
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium