Delhaize et TBWA ne prennent pas de bonnes résolutions.

Chaque année, durant le mois de janvier, quasiment tous les Belges sont touchés par une souffrance insoutenable : les bonnes résolutions. Nous les prenons et nous ne les tenons pas. Un calvaire qui a trop longtemps été pris à la légère. Heureusement, Delhaize est là pour vous aider

Toute l’année, Delhaize prend soin de ses clients en proposant des aliments de qualité à un prix abordable. Pour les aider à mieux manger et, donc, à mieux vivre. Mais malgré tous ces produits équilibrés, en janvier, les clients ne sont pas toujours au top de leur forme.

La faute à qui ? Aux bonnes résolutions !

Chaque année, on en prend et chaque année on les abandonne. Une période de frustration et de souffrance inutile. Voilà pourquoi Delhaize a décidé d’intervenir.

Cette année, ne prenez pas de bonnes résolutions. Prenez plutôt de bonnes habitudes.

Voilà le message que Delhaize veut adresser à tous les Belges. Et afin de les aider à prendre de bonnes habitudes et à mieux manger, Delhaize propose des promos sur plein de produits Nutri-Score A&B. Idéal pour bien commencer l’année.

Pour annoncer cela, Delhaize et TBWA ont créé une campagne mettant en lumière la souffrance de tous les Belges. Et cela, avec beaucoup de bienveillance et surtout énormément de second degré. Une campagne qui se décline en film, radio, OOH, magazine et social media.

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Elien Limpens Account Director
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A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

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