Delhaize et TBWA ravitaillent les Motivés du Mieux actifs

Un été sans sport digne de ce nom à la TV… c’est le moment idéal pour faire soi-même un peu plus d’exercice physique. Parce qu’on dispose de plus de temps, mais aussi parce qu’on veut être plus en forme, plus sain, plus résistant. Delhaize souhaite soutenir cette nouvelle motivation par un approvisionnement en produits sains et adéquats.

Dans le spot TV, nous voyons comment les Belges se sont mis à bouger et font davantage attention à leur santé. Notamment en faisant de l’exercice plus souvent et de manière plus consciente. Delhaize leur propose le ravitaillement idéal pour cette nouvelle façon de bouger : un carburant sain et des réductions supplémentaires sur des produits nutritifs. En radio, print et dans la communication instore, nous mettons l’accent sur ces produits procurant davantage d’énergie et qui, pour cette raison précise, font également partie de notre offre.

Comment donner encore plus de poids à une campagne pour et sur les personnes actives ? Par une activation bien sûr. C’est pourquoi Delhaize approvisionnera littéralement ses Motivés du Mieux en en-cas nutritifs sur leur parcours : aux points stratégiques par lesquels nombreux de nos compatriotes actifs passent, ils trouveront des tables de ravitaillement d’été, couvertes de savoureux aliments énergétiques pour soutenir leurs efforts, et que tous les passants ne manqueront pas d’apprécier. Nous indiquons en radio et en ligne où et quand vous pouvez faire le plein de cette délicieuse énergie. Rester immobile n’est pas une option !

Image de campagne
Image de campagne
Contactez-nous
A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium