Delhaize et TBWA vous livrent partout.

Vous n’avez pas envie de faire les courses ? Pas le temps d’aller au magasin ? Ou vous avez juste la flemme ? Les motivés du mieux ont aussi une multitude de - bonnes - raisons pour se faire livrer chez eux. Et quand c’est le cas, ils utilisent Delhaize delivery. L’avantage, et ça tout le monde ne le sait pas, c’est que Delhaize vous livre partout.

Oui, dans toutes les rues, ruelles et chaussées des villes de Belgique, Delhaize delivery dépose au pied de votre porte les meilleurs produits. Voilà pourquoi pour leur dernière campagne, Delhaize et TBWA ont joué la carte du 100% géolocalisé. Et ce, dans 5 villes clés : Liège, Louvain, Bruxelles, Anvers et Gand. Des noms de rues et des produits qui, une fois associés, créent des titres amusants, mais surtout très pertinents.

Vous apprenez donc, que vous pouvez vous faire livrer, entre autres, du saumon dans la rue des Bouchers à Bruxelles, mais aussi des préservatifs dans la rue des Quatorze-Verges à Liège. Donc, vraiment partout ! Ce concept se décline aux 4 coins des 5 villes citées, sur des affiches, des vitrines, mais aussi sur les trains et bus, et sur les réseaux sociaux.

Contactez-nous
Nathalie Thollebeek
Nathalie Thollebeek
A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium