D’er is kip... en er is kip bij McDonald's®!

Huisbereide kip kan smaken, maar soms ga je gewoon liever langs McDo. Gewoon, om eens écht te genieten. En laat dat nu toevallig de achterliggende gedachte zijn van een humoristische tv-spot, geproduceerd door McDonald's® en TBWA. En in die tv-spot ligt de focus op het assortiment aan kip.

In het filmpje zien we een moeder die kip klaarmaakt terwijl de rest van de familie al aan tafel zit. Wanneer ze klaar is en zich omdraait, met de kip in haar handen, zit er plots niemand meer aan tafel! Al snel begrijpt ze waar de rest van het gezin naartoe is. Naar een plek waar ze kip hebben. Lekkere kip. Al dan niet met een verrassende twist. En ‘t belangrijkste van al: bij McDonald's® draait het niet alleen om de kip in je burger of maaltijd... maar bovenal om dat onovertroffen smulmoment onder vrienden en familie. Ook de mama in de tv-spot beseft dit. Daarom vergezelt ze vliegensvlug de rest van de familie om samen van de nieuwe CBO Honing-mosterd te genieten.

Ja, je hoort het goed. Nu is er ook de CBO Honing-mosterd. De CBO zoals je ‘m kent, maar dan met een nieuw, zoet sausje. Ben je niet op zoek naar een nieuwe honey en wil je trouw blijven aan de originele CBO? No worries, die is er ook nog steeds! Deze kiplekkere campagne is te zien vanaf 22 februari op tv, social en via digitale kanalen.

Dus, de volgende keer dat er thuis kip wordt geserveerd... denk er dan aan dat er ook kip is bij McDonald's®.

En daar is ‘t toch net iets leuker.

Contacteer ons
Charlotte De Backer
Lore Boghmans
Jeremie Goldwasser Creative Director
Charlotte De Backer
Lore Boghmans
Jeremie Goldwasser Creative Director
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium