D’er is kip... en er is kip bij McDonald's®!
22 februari 2022
Huisbereide kip kan smaken, maar soms ga je gewoon liever langs McDo. Gewoon, om eens écht te genieten. En laat dat nu toevallig de achterliggende gedachte zijn van een humoristische tv-spot, geproduceerd door McDonald's® en TBWA. En in die tv-spot ligt de focus op het assortiment aan kip.
In het filmpje zien we een moeder die kip klaarmaakt terwijl de rest van de familie al aan tafel zit. Wanneer ze klaar is en zich omdraait, met de kip in haar handen, zit er plots niemand meer aan tafel! Al snel begrijpt ze waar de rest van het gezin naartoe is. Naar een plek waar ze kip hebben. Lekkere kip. Al dan niet met een verrassende twist. En ‘t belangrijkste van al: bij McDonald's® draait het niet alleen om de kip in je burger of maaltijd... maar bovenal om dat onovertroffen smulmoment onder vrienden en familie. Ook de mama in de tv-spot beseft dit. Daarom vergezelt ze vliegensvlug de rest van de familie om samen van de nieuwe CBO Honing-mosterd te genieten.
Ja, je hoort het goed. Nu is er ook de CBO Honing-mosterd. De CBO zoals je ‘m kent, maar dan met een nieuw, zoet sausje. Ben je niet op zoek naar een nieuwe honey en wil je trouw blijven aan de originele CBO? No worries, die is er ook nog steeds! Deze kiplekkere campagne is te zien vanaf 22 februari op tv, social en via digitale kanalen.
Dus, de volgende keer dat er thuis kip wordt geserveerd... denk er dan aan dat er ook kip is bij McDonald's®.
En daar is ‘t toch net iets leuker.