D’er is kip... en er is kip bij McDonald's®!

Huisbereide kip kan smaken, maar soms ga je gewoon liever langs McDo. Gewoon, om eens écht te genieten. En laat dat nu toevallig de achterliggende gedachte zijn van een humoristische tv-spot, geproduceerd door McDonald's® en TBWA. En in die tv-spot ligt de focus op het assortiment aan kip.

In het filmpje zien we een moeder die kip klaarmaakt terwijl de rest van de familie al aan tafel zit. Wanneer ze klaar is en zich omdraait, met de kip in haar handen, zit er plots niemand meer aan tafel! Al snel begrijpt ze waar de rest van het gezin naartoe is. Naar een plek waar ze kip hebben. Lekkere kip. Al dan niet met een verrassende twist. En ‘t belangrijkste van al: bij McDonald's® draait het niet alleen om de kip in je burger of maaltijd... maar bovenal om dat onovertroffen smulmoment onder vrienden en familie. Ook de mama in de tv-spot beseft dit. Daarom vergezelt ze vliegensvlug de rest van de familie om samen van de nieuwe CBO Honing-mosterd te genieten.

Ja, je hoort het goed. Nu is er ook de CBO Honing-mosterd. De CBO zoals je ‘m kent, maar dan met een nieuw, zoet sausje. Ben je niet op zoek naar een nieuwe honey en wil je trouw blijven aan de originele CBO? No worries, die is er ook nog steeds! Deze kiplekkere campagne is te zien vanaf 22 februari op tv, social en via digitale kanalen.

Dus, de volgende keer dat er thuis kip wordt geserveerd... denk er dan aan dat er ook kip is bij McDonald's®.

En daar is ‘t toch net iets leuker.

Persbericht

DOCX - 77 Kb

Credits

DOCX - 85 Kb

Charlotte De Backer


Jeremie Goldwasser

Creative Director

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met