Des carottes hors de prix? Pas pour les gagnants EuroMillions

Lidl a lancé cette semaine une campagne d’affichage surprenante dans laquelle le kilo de carottes était annoncé au prix de … 100.650€ ! Tant d'argent pour des légumes frais. Heureusement, 190.000.000€ peuvent être gagnés lors du tirage EuroMillions de ce soir.

Parfait pour les amateurs de délicieux légumes. Comme Paul - le visage familier de EuroMillions. "Les produits frais valent beaucoup", déclare Lidl. La chaîne de distribution a présenté cette semaine une campagne publicitaire saisissante dans laquelle des légumes frais étaient annoncés pour des montants astronomiques.

EuroMillions n'a pas raté l’occasion en répondant aussitôt de manière amusante à la campagne Lidl par l'intermédiaire de Paul, le célèbre Euromillionnaire. Qui, au passage se révèle également être un amateur de légumes frais. Quiconque veut savourer les légumes chez Lidl peut donc gagner ce soir le Jackpot Record de 190.000.000€. Assez pour des tonnes de vitamines bien fraîches. (Au fait, pour votre info, un kilo de carottes ne coûte que 99 centimes chez Lidl.)

Contactez-nous
A propos de TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year twice in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels