Deze zomer, iedereen aan de smartphone dankzij Telenet en TBWA

De zomer is nog zoveel plezanter als je een smartphone bij de hand hebt. Telenet vindt dat iedereen daar volop moet kunnen van genieten en biedt daarom maar liefst 30.000 toptoestellen met 4G aan voor de belachelijk lage prijs van 49 euro bij KING & KONG. Zo kan iedereen de voordelen van de smartphone ontdekken. Dat zien en horen we ook in de nieuwe campagne die nu loopt op tv, radio, affichage en in print, ontworpen door TBWA.

IJsje wordt smartphone

In de zomerse tv-spot, geregisseerd door Jeroen Mol voor Dr. Film, verandert alles wat de mensen in handen hebben, in een smartphone: van een pint, tot een krant, tot zelfs een ijsje op het strand. Van jong tot oud, van gillende tienermeisjes tot een ouder koppel op de camping, deze zomer gaat iedereen aan de smartphone.

De 4 radiospots focussen op de zomerse voordelen van de smartphone: om overal het weer te checken voor je barbecue, een foto te posten van een kangoeroe, om te skypen vanop het festival met je broek open of toe...

Dubbel voordeel in print

De printcampagne legt het dubbele voordeel uit van het aanbod: naast een smartphone tegen een erg voordelige prijs (met keuze uit 3 toptoestellen met 4G), profiteren klanten van de erg voordelige KING & KONG tarieven, en is er een grote kans dat ze besparen op hun huidige tariefplan. Ze slaan dus, met andere woorden, 2 zomerse vliegen in één klap.

Deze zomer, iedereen aan de smartphone

Contacteer ons

Nathalie Ducène

TBWA

Published with Prezly