Deze zomer, iedereen aan de smartphone dankzij Telenet en TBWA

De zomer is nog zoveel plezanter als je een smartphone bij de hand hebt. Telenet vindt dat iedereen daar volop moet kunnen van genieten en biedt daarom maar liefst 30.000 toptoestellen met 4G aan voor de belachelijk lage prijs van 49 euro bij KING & KONG. Zo kan iedereen de voordelen van de smartphone ontdekken. Dat zien en horen we ook in de nieuwe campagne die nu loopt op tv, radio, affichage en in print, ontworpen door TBWA.

IJsje wordt smartphone

In de zomerse tv-spot, geregisseerd door Jeroen Mol voor Dr. Film, verandert alles wat de mensen in handen hebben, in een smartphone: van een pint, tot een krant, tot zelfs een ijsje op het strand. Van jong tot oud, van gillende tienermeisjes tot een ouder koppel op de camping, deze zomer gaat iedereen aan de smartphone.

De 4 radiospots focussen op de zomerse voordelen van de smartphone: om overal het weer te checken voor je barbecue, een foto te posten van een kangoeroe, om te skypen vanop het festival met je broek open of toe...

Dubbel voordeel in print

De printcampagne legt het dubbele voordeel uit van het aanbod: naast een smartphone tegen een erg voordelige prijs (met keuze uit 3 toptoestellen met 4G), profiteren klanten van de erg voordelige KING & KONG tarieven, en is er een grote kans dat ze besparen op hun huidige tariefplan. Ze slaan dus, met andere woorden, 2 zomerse vliegen in één klap.

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels