Deze zomer, iedereen aan de smartphone dankzij Telenet en TBWA
6 juni 2014
IJsje wordt smartphone
In de zomerse tv-spot, geregisseerd door Jeroen Mol voor Dr. Film, verandert alles wat de mensen in handen hebben, in een smartphone: van een pint, tot een krant, tot zelfs een ijsje op het strand. Van jong tot oud, van gillende tienermeisjes tot een ouder koppel op de camping, deze zomer gaat iedereen aan de smartphone.
De 4 radiospots focussen op de zomerse voordelen van de smartphone: om overal het weer te checken voor je barbecue, een foto te posten van een kangoeroe, om te skypen vanop het festival met je broek open of toe...
Dubbel voordeel in print
De printcampagne legt het dubbele voordeel uit van het aanbod: naast een smartphone tegen een erg voordelige prijs (met keuze uit 3 toptoestellen met 4G), profiteren klanten van de erg voordelige KING & KONG tarieven, en is er een grote kans dat ze besparen op hun huidige tariefplan. Ze slaan dus, met andere woorden, 2 zomerse vliegen in één klap.