Deze zomer, iedereen aan de smartphone dankzij Telenet en TBWA

De zomer is nog zoveel plezanter als je een smartphone bij de hand hebt. Telenet vindt dat iedereen daar volop moet kunnen van genieten en biedt daarom maar liefst 30.000 toptoestellen met 4G aan voor de belachelijk lage prijs van 49 euro bij KING & KONG. Zo kan iedereen de voordelen van de smartphone ontdekken. Dat zien en horen we ook in de nieuwe campagne die nu loopt op tv, radio, affichage en in print, ontworpen door TBWA.

IJsje wordt smartphone

In de zomerse tv-spot, geregisseerd door Jeroen Mol voor Dr. Film, verandert alles wat de mensen in handen hebben, in een smartphone: van een pint, tot een krant, tot zelfs een ijsje op het strand. Van jong tot oud, van gillende tienermeisjes tot een ouder koppel op de camping, deze zomer gaat iedereen aan de smartphone.

De 4 radiospots focussen op de zomerse voordelen van de smartphone: om overal het weer te checken voor je barbecue, een foto te posten van een kangoeroe, om te skypen vanop het festival met je broek open of toe...

Dubbel voordeel in print

De printcampagne legt het dubbele voordeel uit van het aanbod: naast een smartphone tegen een erg voordelige prijs (met keuze uit 3 toptoestellen met 4G), profiteren klanten van de erg voordelige KING & KONG tarieven, en is er een grote kans dat ze besparen op hun huidige tariefplan. Ze slaan dus, met andere woorden, 2 zomerse vliegen in één klap.

PB-Telenet-Iedereen_aan_de_smartphone.docx

DOCX - 58 Kb

Telenet-4G-Radio-Spot1.mp3

MP3 - 706 Kb

Telenet-4G-Radio-Spot2.mp3

MP3 - 706 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact