DISCONNECT

Telenet et TBWA nous invitent à déconnecter pour mieux reconnecter.

Depuis le 18 mars, à Bruxelles et partout dans le pays, nos vies sociales et professionnelles ont été chamboulées en profondeur. Nos relations ont subitement été placées sous le prisme du digital. Réunions pour le boulot, coronapéro, facetime, skype… tout est passé par le biais d’internet.

Mais après plus de 3 mois d’écrans interposés, il est grand temps de revenir à des choses plus simples, plus vraies, et à ressortir dans notre capitale. Pour cela, Telenet et TBWA lancent une invitation à déconnecter, en donnant la parole à nos plus proches compagnons depuis des semaines : nos ordinateurs. Au travers d’un film très émotionnel réalisé par le photographe Jef Boes, et de quelques spots radio, un ordinateur invite son propriétaire Bruxellois à tout couper, et à regoûter aux joies de la vie, la vraie, celle qui nous a tant manqué pendant cette crise historique.

Une surprenante détoxication digitale, surtout de la part du premier fournisseur d’accès à internet haut-débit câblé de Belgique.

RADIO Telenet DISCONNECT.wav

WAV - 3.7 Mb

Communiqué de presse

PDF - 51 Kb

Crédits

PDF - 40 Kb

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact