Dure wortelen? Niet voor EuroMillions-winnaars

Supermarkt Lidl pakte deze week uit met een opvallende affiche waar een kilo wortelen werd aangeprezen aan… 100.650 euro! Een pak geld voor wat verse groenten. Gelukkig is er vanavond 190 miljoen te winnen tijdens de EuroMillions trekking. Ideaal voor fans van lekkere groentjes. Zoals Paul – het bekende gezicht van EuroMillions.

“Verse producten zijn veel waard”, klinkt het bij Lidl. De supermarkt stuntte deze week met een opvallende reclamecampagne waarbij verse groenten voor astronomisch bedragen werden aangeprezen. Dat ontging ook EuroMillions niet. Zij reageren nu ludiek op de Lidl-campagne via de bekende EuroMillions-winnaar Paul. Hij blijkt ook fan van verse groentjes. Wie ook wil genieten van de groenten bij Lidl kan vanavond meespelen voor de jackpot van € 190.000.000. Genoeg voor kilo’s verse vitaminen.  (Ter info: een kilo wortelen kost bij Lidl gelukkig maar 99 cent.)

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium