Dure wortelen? Niet voor EuroMillions-winnaars

Supermarkt Lidl pakte deze week uit met een opvallende affiche waar een kilo wortelen werd aangeprezen aan… 100.650 euro! Een pak geld voor wat verse groenten. Gelukkig is er vanavond 190 miljoen te winnen tijdens de EuroMillions trekking. Ideaal voor fans van lekkere groentjes. Zoals Paul – het bekende gezicht van EuroMillions.

“Verse producten zijn veel waard”, klinkt het bij Lidl. De supermarkt stuntte deze week met een opvallende reclamecampagne waarbij verse groenten voor astronomisch bedragen werden aangeprezen. Dat ontging ook EuroMillions niet. Zij reageren nu ludiek op de Lidl-campagne via de bekende EuroMillions-winnaar Paul. Hij blijkt ook fan van verse groentjes. Wie ook wil genieten van de groenten bij Lidl kan vanavond meespelen voor de jackpot van € 190.000.000. Genoeg voor kilo’s verse vitaminen.  (Ter info: een kilo wortelen kost bij Lidl gelukkig maar 99 cent.)

Persbericht

DOCX - 76 Kb

Credits

DOCX - 75 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact