Eén en TBWA smeren samen bokes

Voor Eén betekent september de kickstart van een nieuw tv-seizoen. Naast heel wat vertrouwde programma's kan de kijker kennismaken met vijftien nieuwe titels. Onder het motto 'Laat het nieuwe tv-seizoen smaken.' schenkt Eén, in samenwerking met Vers van de bakker, duizenden bokesdozen cadeau. In september begint, na twee maanden speeltijd, immers ook een nieuw bokesseizoen en smeert Vlaanderen weer massaal boterhammen voor op school of op het werk.

Deze genereuze actie wordt vanaf 1 september op gang getrokken door een aanstekelijke commercial waarin allerlei kleurrijke bokesdozen de revue passeren. De titel op de bokesdoos zoals 'Thuis gesmeerd', 'Dieren in hespen' en 'bokes voor tijdens het Blokken' is telkens een leuke knipoog naar een programma.

Benieuwd of Vlaanderen, na de stormloop rond de gratis slabbetjes twee jaar geleden, ook deze populaire brand activatie van TBWA weet te smaken.

Bekijk hieronder de spot. Meer informatie op een.be

CREDITS_EEN_bokesdozenpress.docx

DOCX - 98 Kb

PB---EEN---TBWA.docx

DOCX - 77 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact