Eén et TBWA préparent la rentrée ​

Pour la Eén, le mois de septembre est synonyme du lancement de la nouvelle saison TV. À côté des programmes qui lui sont familiers, le téléspectateur pourra cette année découvrir une quinzaine de nouveaux programmes. Avec pour slogan « Laat het nieuwe tv-seizoen smaken », la Eén, en partenariat avec Vers van de bakker, offre des milliers de boîtes à tartines. En effet, en septembre, après deux mois de vacances, la nouvelle saison de Bokes démarre au moment-même où la Flandre se remet massivement à faire ses tartines pour se rendre l'école ou au travail.

Cette généreuse action est soutenue dès le 1er septembre par une publicité virale qui présente les boîtes à tartines colorées. Les noms des boîtes, tels que « Thuis gesmeerd », « Dieren in hespen » et « bokes voor tijdens het Blokken », évidemment, ne sont autres que des clins d'œil à la programmation de la chaîne.

Après l'énorme succès de l'action des bavoirs gratuits il y a deux ans, voyons si la Flandres montrera autant d'enthousiasme à goûter à cette action populaire de TBWA.

 

Le spot est disponible ci-dessous. Plus d'informations sur een.be

 

CP---EEN---TBWA.docx

DOCX - 78 Kb

CREDITS_EEN_bokesdozenpress.docx

DOCX - 98 Kb

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact