één. il n'y en a pas deux ​

Que se passe-t-il quand des visages familiers surgissent de manière inattendue dans la vie réelle? Et qu'ils continuent à faire ce pourquoi ils sont doués? Ce fut le point de départ de la réalisation d'une série de spots pour la chaîne. Avec pour conclusion un petit clin d'oeil: één. il n'y en a pas deux.

Dans les rôles principaux: Jeroen Meus prépare une soupe de midi tout à fait inattendue pour les élèves d'une école. Tom Waes ajoute une peu d'adrénaline à un groupe de collègues en plein teambulding. Sabine Hagedoren fait un point météo à des passagers sans méfiance après l'atterrissage d'un avion. Freek Braeckman va à la rencontre de Belges en vacances pour leur raconter les informations du pays. Enfin, Chris Dusauchoit rassemble un troupeau de passants grâce à ses commentaires passionnés.

Et voilà comment één annonce clairement que l'avenir s'annonce sous de beaux auspices. La campagne commence, de manière bien appropriée, à partir de la nouvelle saison TV.

Pour plus d'infos, merci de prendre contact avec Jan Macken de chez TBWA au 02/6797500 -  Jan.macken@tbwa.be

CP---EEN---TBWA.docx

DOCX - 78 Kb

CP---EEN---TBWA.pdf

PDF - 80 Kb

TBWA-CREDITS_EEN.pdf

PDF - 85 Kb

Jan Macken

Pride/TBWA

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact