Een volledig nieuwe maes.be ​

Gesmeerde samenwerking Agency.com\TBWA en Alken Maes levert interactieve en overzichtelijke webstek op! www.maes.be

Brussel, 21 juni 2012 - Maes heeft meer smaak en meer karakter, vandaag kondigen Alken Maes en Agency.com\TBWA trots de nieuwe webstek van Maes aan. Met meer overzicht en meer interactiviteit!

Voor de ontwikkeling en digitale strategie klopte Alken Maes aan bij partner Agency.com\TBWA. Websites moeten ook mee met hun tijd om te blijven voldoen aan de nieuwe verwachtingen van klanten en bezoekers. Daarnaast moest de nieuwe website alle andere bestaande platforms verenigen om een uniforme gebruikservaring te bieden aan alle bezoekers.

Voor de techneuten

Helemaal op Drupal 7 ontwikkeld volgens het 'one platform principe': content wordt daardoor zowel op de website als de mobiele website (gaat live vanaf juli 2012) gebruikt. Feit is dat steeds meer surfers ook vanop hun Smartphones en tablets op de website belanden, vandaar het belang van een even overzichtelijke en gebruiksvriendelijke mobiele site!

Wat is er allemaal nieuw?

Je kan er je eigen account aanmaken of via je Facebook account aanmelden. Zo blijf je altijd op de hoogte van de laatste acties, nieuwtjes en interessante promoties. Het is voor Maes ook een handige tool die hen in staat stelt een sterkere band met de consumenten op te bouwen.

"Het is de bedoeling dat er op de nieuwe maes.be website altijd iets te beleven valt, 365 dagen per jaar.", zegt Xavier Laoureux, Managing Director bij Agency.com\TBWA. "De nieuwe website wordt het centrale punt voor alle toekomstige acties."

***

Neem voor meer info contact op met Xavier Laoureux - Managing Director Agency.com\TBWA - xlaoureux@agency.com - +32 2 792 16 59

PB---Nieuwe-Maes.be.docx

DOCX - 156 Kb

Xavier Laoureux

Agency.com\TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact