ENGIE en TBWA willen je deze winter zo goed mogelijk bijstaan

Ons land wordt hard getroffen door de economische crisis. De onzekerheid neemt toe, evenals de energieprijzen. Daarom wil ENGIE de Belgen deze winter bijstaan. Samen met TBWA lanceert ENGIE nu een nieuwe campagne.

In deze campagne biedt ENGIE concrete oplossingen die iedereen deze winter goed kan gebruiken. "Met deze campagne willen we laten zien dat ENGIE de verwachtingen van de consument begrijpt. Op elk niveau van het bedrijf worden teams gemobiliseerd om onze klanten te ondersteunen. Deze crisissituatie eist al onze aandacht op, en we willen dan ook al onze energie steken in het bijstaan van onze klanten," zegt Florence Muls, Head of Communication & CSR Benelux bij ENGIE.

"We weten dat onze klanten er al alles aan doen om hun energieverbruik te verminderen. En dat we bij ENGIE meer moeten doen", vervolgt Gaetano PALERMO, Head of Brand Advertising & Media. "We willen de inspanningen van onze klanten erkennen en oplossingen bieden die ook echt helpen," vervolgt hij. De campagne zal daarom concrete oplossingen onder de aandacht brengen, zoals Check&Save, een onlinetool om het energieverbruik op de voet te volgen. Ook de versterking van het callcenter en de betalingsfaciliteiten komen aan bod.

In deze campagne kiest ENGIE voor een meer didactische en informatieve aanpak. “We willen met deze campagne tussen de mensen staan en begrip tonen voor de problemen waar mensen vandaag mee kampen.” zegt Steven Janssens, Creative Director bij TBWA. “Dat het een moeilijke winter wordt, staat vast,” besluit ook Geert Potargent, Client Service Director bij TBWA, “maar we hopen met deze campagne toch oplossingen aan te reiken waar mensen écht iets aan hebben.”

Concreet zal deze campagne te zien en te horen zijn op TV, radio, online en op straat, met digitale posters.

Online Video - Check Savings

MP4 - 9.4 Mb

Online video - Trailer

MP4 - 9.1 Mb

Radio 1 - Check&Save

MP3 - 940 Kb

Radio 2 - Contact Center

MP3 - 940 Kb

Credits

DOCX - 78 Kb

Persbericht

DOCX - 79 Kb

 

 

 

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met