Er is kip. En er is de Crispy Chicken Sharing Box bij McDonald's®!

Er is kip. En er is de Crispy Chicken Sharing Box bij McDonald's®!

Kip is weer helemaal terug van nooit weggeweest bij McDonald's®: maak kennis met de nieuwe Crispy Chicken Sharing Box! En al is de naam moeilijk uit te spreken, de inhoud is bedoeld om supergemakkelijk te delen. Wat er nieuw is? Er zitten nu ook overheerlijke Chicken Tenders in. En hij is verkrijgbaar voor grijpgrage vingers vanaf 5 juli. De kakelverse box wordt gelanceerd met een campagne die werd uitgebroed door TBWA en te zien is op tv, op sociale media en online.

De tv-spot laat zien dat hoogstandjes in de keuken soms niet opwegen tegen gezellig samen smullen bij McDonald’s®. Want met de nieuwe Crispy Chicken Sharing Box mag iedereen ongegeneerd toetasten, zelfs zonder mes en vork. En met 9 Chicken McNuggets®, 3 Wings en 3 Tenders is er genoeg voor iedereen. Heerlijk krokant, onweerstaanbaar lekker, om gezellig te delen. Wat heb je als liefhebber van kip nog meer nodig? Een nieuw sausje misschien? Ook daar werd aan gedacht, maar dat nieuws bewaren we voor 12 juli. Tot dan: embargo.

Vanaf 5 juli is het al kip wat de klok slaat. Maar niet zomaar kip: die van McDonald's® uiteraard. Zorg dat je er als de spreekwoordelijke kippen bij bent.

 

 

Credits TBWA_McDonald's_Crispy Chicken Sharing Box_Credits.docx - 85 KB Persbericht TBWA_McDonald's_Crispy Chicken Sharing Box_Press release_NL.docx - 77 KB

 

 

 

 

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium