EuroMillions en TBWA delen geluk met vele anderen
4 februari 2020
TBWA bedacht een nieuwe campagne voor EuroMillions met als nobele boodschap: alleen van delen word je echt gelukkig. Paul, de onbeholpen miljonair met guitige glimlach, behoort stillaan tot ons collectieve geheugen. De bekende winnaar spendeerde de afgelopen jaren zijn winst al op heel veel originele manieren. Maar sinds kort beseft hij wat hem echt gelukkig maakt: delen met anderen.
2020, tijden veranderen en de manier waarop we met geld omgaan ook. Onze wereldbekende miljonair, Paul, kwam ook tot nieuwe inzichten. In deze gloednieuwe spot ontdekt de sympathieke kerel hoe leuk het is om al die miljoenen te delen met een ander. Niet alleen vrienden en familie mogen delen in zijn geluk, maar de hele samenleving mag meegenieten. Want zeg nu zelf iemand anders gelukkig maken, da’s echt onbetaalbaar.
De spot werd geregisseerd door Jeroen Mol, die ook al straf werk maakte op McDonald’s en Lotto. De productie was in de handen van CZAR en voor het 3D werk kon TBWA beroep doen op Ambassadors Amsterdam.
De tv-spot wordt de komende weken ook nog ondersteund op radio en met een groot digitaal luik bestaande uit o.a. bannering, online videos & social posts.