EuroMillions en TBWA gaan voor een gezellige picknick naar het park

Met de nieuwe superdraw campagne van EuroMillions gaat TBWA opnieuw op pad met de sympathieke miljonair ‘Paul’. Nadat hij in de vorige tv-spot een bezoekje bracht aan de rommelmarkt waar hij zijn inboedel te koop zette, gaat hij deze keer naar het park voor een gezellige picknick met zijn vriendin. Maar het wordt geen alledaags uitstapje zo blijkt...

Op Youtube zien we Paul dan weer in een leuke preroll. 
In een picknickmand gaat hij op zoek naar toffe dingen om zijn date te entertainen.
Hier verrast hij de kijker door telkens een nieuw, onwaarschijnlijk object uit zijn mand te halen. 
Waaronder ook de uitzonderlijke jackpot. Benieuwd welk bedrag er uit de mand komt? 

En op straat kan je Paul tegenkomen op digitale billboards waar hij met zijn nieuwste speeltje, een drone, de prijzenpot tevoorschijn haalt.

Ontdek de gloednieuwe campagne vanaf 9 september op televisie en volg Pauls verhaal verder mee via social media.  

Contacteer ons
Cynthia Gomez TBWA
Cynthia Gomez TBWA
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels