EuroMillions en TBWA gaan voor een gezellige picknick naar het park

Woensdag 13 september 2017 — Met de nieuwe superdraw campagne van EuroMillions gaat TBWA opnieuw op pad met de sympathieke miljonair ‘Paul’. Nadat hij in de vorige tv-spot een bezoekje bracht aan de rommelmarkt waar hij zijn inboedel te koop zette, gaat hij deze keer naar het park voor een gezellige picknick met zijn vriendin. Maar het wordt geen alledaags uitstapje zo blijkt...

Op Youtube zien we Paul dan weer in een leuke preroll. 
In een picknickmand gaat hij op zoek naar toffe dingen om zijn date te entertainen.
Hier verrast hij de kijker door telkens een nieuw, onwaarschijnlijk object uit zijn mand te halen. 
Waaronder ook de uitzonderlijke jackpot. Benieuwd welk bedrag er uit de mand komt? 

En op straat kan je Paul tegenkomen op digitale billboards waar hij met zijn nieuwste speeltje, een drone, de prijzenpot tevoorschijn haalt.

Ontdek de gloednieuwe campagne vanaf 9 september op televisie en volg Pauls verhaal verder mee via social media.  

EuroMillions TV spot

Euromillions Social Bumper

Euromillions Drone

Picnic YT skip ad

Contacteer ons