EuroMillions et TBWA s'offrent un pique-nique au parc

Avec la nouvelle campagne Jackpot d’EuroMillions, TBWA remet à l’honneur Paul, le sympathique millionnaire. Après avoir organisé une « petite » brocante dans le dernier spot TV, Paul emmène cette fois-ci sa chérie pique-niquer dans le parc. Mais… ce n’est pas un pique-nique comme les autres !

Sur Youtube, nous retrouvons Paul dans un preroll amusant.
Dans son panier de pique-nique, il cherche des objets pour divertir sa chérie.
Et en sort, à la grande surprise du spectateur, un objet très étonnant !
Ainsi que le montant du Jackpot.
Vous aussi, vous vous demandez quel montant va sortir du panier, n’est-ce pas ?

Dans la rue, vous croiserez certainement Paul sur les panneaux d’affichage numériques. Vous le découvrirez avec son nouveau jouet : un drone, avec lequel il fait apparaître le montant du Jackpot.

Découvrez la toute nouvelle campagne à partir du 9 septembre en TV, puis suivez l’histoire de Paul sur les réseaux sociaux.

 

Contactez-nous
Cynthia Gomez TBWA
Cynthia Gomez TBWA
A propos de TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year twice in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels