Eurostar en TBWA brengen je in de sfeer van London 2012

Al jaren brengt de Eurostar ons naar Londen, een unieke stad waar de gekste dingen te beleven vallen. Dit jaar is uiteraard een bijzonder jaar voor Eurostar, want je kan er de Olympische Spelen van 2012 gaan ontdekken. Een historisch evenement dat nog nooit zo dicht bij huis was. Het is de laatste campagne van TBWA voor Eurostar.

Officieel starten de Olympische Spelen pas op 27 juli, maar in heel Londen zit de sfeer er nu al in. Overal in de stad vind je opmerkelijke randanimatie, die ook de grootste sporthater over de streep haalt. Voor, tijdens en na de Spelen zal er van alles te beleven vallen. Zowel op sportief als op cultureel vlak bruidt de stad nog meer dan gewoonlijk.

Om deze unieke zomer in de verf te zetten, ontwikkelde TBWA een printcampagne. Waarop je 3 echte Londenaars (een Tea Lady, een Bobby en een barman) ziet die al helemaal in de ban van de spelen zijn. Ze nemen de pose aan van 3 Olympische sporten (kogelstoten, ritmische sportgymnastiek en turnen). TBWA maakte deze campagne met de Londense fotograaf David Stewart. De campagne loopt op abribus en in magazines.

Deze campagne is meteen de laatste die TBWA\Brussels voor Eurostar ontwikkelt.

Met een hele reeks opmerkelijke campagnes heeft TBWA de laatste 10 jaar van Eurostar een sterk merk gemaakt. Charles op de Madou-toren, de 69-campagne, Il est temps de revoir Londres, Just around the corner, Londonpoly, ... het zijn stuk voor stuk iconische campagnes, die ook aardig wat awards verzameld hebben, van een CCB Grand Prix tot een Grand Effie.

Neem voor meer info contact op met Jan Macken bij TBWA op 02/6797500.

Contacteer ons
Jan Macken TBWA
Jan Macken TBWA
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels