Eurostar en TBWA brengen je in de sfeer van London 2012
5 juni 2012
Al jaren brengt de Eurostar ons naar Londen, een unieke stad waar de gekste dingen te beleven vallen. Dit jaar is uiteraard een bijzonder jaar voor Eurostar, want je kan er de Olympische Spelen van 2012 gaan ontdekken. Een historisch evenement dat nog nooit zo dicht bij huis was. Het is de laatste campagne van TBWA voor Eurostar.
Officieel starten de Olympische Spelen pas op 27 juli, maar in heel Londen zit de sfeer er nu al in. Overal in de stad vind je opmerkelijke randanimatie, die ook de grootste sporthater over de streep haalt. Voor, tijdens en na de Spelen zal er van alles te beleven vallen. Zowel op sportief als op cultureel vlak bruidt de stad nog meer dan gewoonlijk.
Om deze unieke zomer in de verf te zetten, ontwikkelde TBWA een printcampagne. Waarop je 3 echte Londenaars (een Tea Lady, een Bobby en een barman) ziet die al helemaal in de ban van de spelen zijn. Ze nemen de pose aan van 3 Olympische sporten (kogelstoten, ritmische sportgymnastiek en turnen). TBWA maakte deze campagne met de Londense fotograaf David Stewart. De campagne loopt op abribus en in magazines.
Deze campagne is meteen de laatste die TBWA\Brussels voor Eurostar ontwikkelt.
Met een hele reeks opmerkelijke campagnes heeft TBWA de laatste 10 jaar van Eurostar een sterk merk gemaakt. Charles op de Madou-toren, de 69-campagne, Il est temps de revoir Londres, Just around the corner, Londonpoly, ... het zijn stuk voor stuk iconische campagnes, die ook aardig wat awards verzameld hebben, van een CCB Grand Prix tot een Grand Effie.
Neem voor meer info contact op met Jan Macken bij TBWA op 02/6797500.