Even lekker niks moeten. Dat biedt McDonald’s® je op een plateau aan.

Wees op tijd. Gedraag je naar je leeftijd. Enkel een dessert als je bord leeg is… Ons leven zit vol met regeltjes. Gelukkig helpt McDonald’s® ons om hier even aan te ontsnappen. En bezorgen ze ons dat klein momentje van lekker niks moeten. Met een koffietje erbij. Of een McFlurry®-ijsje.

Even lekker niks moeten. Dat wordt de koepel waaronder McDonald’s® voortaan iedereen oproept om -toch voor even- een tikkeltje rebelser te zijn en een break te nemen van alle regels. Hoe? Door die break te nemen bij McDonald's®, met een heerlijke kop koffie of een McFlurry®. Mmmm lekker te laat komen, onvolwassen zijn, alles lekker voor jezelf houden… het smaakte nog nooit zo heerlijk.

Trouwens een tikkeltje rebelser? Dat moet je TBWA geen twee keer zeggen. En dus lieten ze het iconische geel van McDonald’s® even achterwege en creëerden ze een nieuw pallet van zeemzoete kleuren die de breaks-producten voortaan in de kijker zullen plaatsen.

De campagne loopt op social en digital, in OOH en natuurlijk ook in alle McDonald’s® restaurants.

Persbericht

DOCX - 14 Kb

Credits

DOCX - 77 Kb

Quentin Glodé


Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met