Even lekker niks moeten. Dat biedt McDonald’s® je op een plateau aan.

Even lekker niks moeten. Dat biedt McDonald’s® je op een plateau aan.

Wees op tijd. Gedraag je naar je leeftijd. Enkel een dessert als je bord leeg is… Ons leven zit vol met regeltjes. Gelukkig helpt McDonald’s® ons om hier even aan te ontsnappen. En bezorgen ze ons dat klein momentje van lekker niks moeten. Met een koffietje erbij. Of een McFlurry®-ijsje.

Even lekker niks moeten. Dat wordt de koepel waaronder McDonald’s® voortaan iedereen oproept om -toch voor even- een tikkeltje rebelser te zijn en een break te nemen van alle regels. Hoe? Door die break te nemen bij McDonald's®, met een heerlijke kop koffie of een McFlurry®. Mmmm lekker te laat komen, onvolwassen zijn, alles lekker voor jezelf houden… het smaakte nog nooit zo heerlijk.

Trouwens een tikkeltje rebelser? Dat moet je TBWA geen twee keer zeggen. En dus lieten ze het iconische geel van McDonald’s® even achterwege en creëerden ze een nieuw pallet van zeemzoete kleuren die de breaks-producten voortaan in de kijker zullen plaatsen.

De campagne loopt op social en digital, in OOH en natuurlijk ook in alle McDonald’s® restaurants.

Contacteer ons
Quentin Glodé
Quentin Glodé
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium