The Garden Of Joy: de magische Tomorrowland thuiservaring van BMW en TBWA

The Garden Of Joy: de magische Tomorrowland thuiservaring van BMW en TBWA

Al weken kijken Tomorrowland-fans uit naar 25 en 26 juli, want dan vindt ‘Tomorrowland Around The World’ plaats, het digitale dancefestival. Uiteraard ook BMW, want als trouwe partner van het festival lanceert het voor de gelegenheid ‘The Garden Of Joy’. Een wedstrijd waarbij fans een all-inclusive arrangement thuis kunnen winnen voor hen en 10 vrienden. Met andere woorden: het magische festival in je eigen tuin.

Eat, sleep & rave in stijl

Je tuin wordt helemaal omgetoverd in The Garden of Joy. BMW brengt een partytent inclusief high-end geluidsinstallatie, een luxe barbecue en dessertbuffet door een sterrenchef. Tomorrowland cocktails, twee deluxe slaaptenten, een heerlijk ontbijt en nog veel meer.

En natuurlijk ook het beste van BMW

BMW haalt voor de gelegenheid ook z’n mooiste modellen uit de kast. De exclusieve BMW Shuttle Service pikt de 10 genodigden in stijl op en brengt ze ’s anderdaags weer veilig thuis. Heerlijk genieten in alle luxe.

Wil jij kans maken op The Garden of Joy? Ga dan snel naar www.bmw.be/thegardenofjoy

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium