Generatie Plantrekkers kiest wat ze nodig heeft met BASE en TBWA
7 november 2025

Nadat BASE met de komst van tv en vast internet de nadruk had gelegd op telecomproducten, zet het merk nu de beroemde Generatie Plantrekkers opnieuw in de kijker. Deze generatie, die overloopt van ideeën om te krijgen wat ze wil, is deze keer het hart van de campagne. Het middelpunt. Letterlijk.
De campagne werd samen met vaste partner TBWA ontwikkeld en bestaat uit een tv-spot geregisseerd door No Maybe Yes. De spot werd volledig vanuit POV gefilmd, waardoor je als kijker helemaal in de leefwereld van de Generatie Plantrekkers duikt. Deze nieuwe 360 campagne benadrukt dan ook wat er zo straf is aan deze generatie, die uiteindelijk, met eigen middelen en op haar eigen manier, altijd krijgt wat ze wil. Pure plantrekkerij, van reizen zonder iets uit te geven tot een doorbraak in de muziekwereld zonder je kamer te verlaten tot miljoenen views halen… met drie keer niks.
Waarom zou dat anders zijn voor internet, tv en mobiel? Generatie Plantrekkers doet wat ze wil, en kiest wat ze nodig heeft bij BASE. Deze ode aan de Generatie Plantrekkers is ook te zien in OOH, OLV, Social TV en in de cinema, en te horen op de radio.

Radiospot 1.mp3
MP3 - 627 Kb
Radiospot 2.mp3
MP3 - 627 Kb
Credits.docx
DOCX - 91 Kb