Goed kan beter: Delhaize en TBWA gaan voor kwaliteit

Beter eten begint bij betere producten. En die kwaliteit zit in het DNA van Delhaize. Nu grootschalige industrialisering en prijzendruk voedselkwaliteit bedreigen, terwijl de consument steeds kritischer wordt voor wat hij in z’n mond stopt, zet Delhaize even de kwaliteitspuntjes op de i.

Veel mensen willen zo goedkoop mogelijk boodschappen doen. Maar tegelijkertijd halen steeds meer mensen hun neus op voor voedsel dat almaar goedkoper geproduceerd wordt, ten koste van de mensen die het moeten maken, milieu, gezondheid en smaak. Dat moet en kan beter.

Voor Delhaize is dat een evidentie. Zo zijn ze al jaren bezig om elke dag nóg beter te doen. Deze belofte en garantie wilde Delhaize nu expliciet naar voren brengen.

Daarom ontwikkelde TBWA voor Delhaize een campagne die 100 % focust op de producten. Daarom maakt Delhaize in een full-page krantenadvertentie een belofte aan heel het land: #goedkanbeter. Delhaize engageert zich al geruime tijd voor beter, eerlijker eten. Het had als eerste fairtrade en bio in de rekken. En doet ook steeds minder zout, suikers, palmolie en additieven in zijn huisproducten.

Maar het kan dus nóg beter. In radiospots, social posts, OOH, instore posters en het eigen magazine wordt verteld hoe o.a. koffie, biomelk, zalm, kabeljauw en brood bij Delhaize eerlijker en kwalitatiever geproduceerd worden. En dus ook écht beter zijn. Voor nu, en voor later. 

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels