Grâce à TBWA, je scanne, j’épargne et je gagne avec Joyn !

Joyn et TBWA montrent, par l’intermédiaire d’une nouvelle campagne, tout ce que l’appli Joyn (carte de fidélité digitale) peut apporter au shopper local.

Je scanne. J’épargne. Je gagne. Un slogan qui explique de manière concise comment utiliser Joyn, ce que vous pouvez faire avec cette appli et ce que son utilisation vous rapporte. Chaque scan effectué chez un commerçant local vous permet d’épargner des points sur une carte de fidélité et de recevoir des récompenses, en échange. Et ce, auprès de 7 500 commerces en Belgique.

En novembre, tous les utilisateurs Joyn pourront, quotidiennement, faire une Affaire en Or chez un commerçant local. Chaque jour, vous pourrez gagner un lingot d’or d’une valeur de 1 000 € et un chercheur d’or repartira même avec un lingot d’une valeur de 17 500 €. Pour tenter votre chance, il suffit simplement de scanner et épargner.

La campagne comprend 2 spots TV amusants, dans lesquels on voit des shoppers scanner, épargner et gagner. L’activation ‘une Affaire en Or’ sera soutenue par du print, de la publicité display et des actions sur les médias sociaux.

Joyn est née, en septembre 2016, de la fusion de CityLife, Qustomer et Het Opzet, trois leaders belges en matière de smart retail et de mouvements liés aux villes intelligentes. Début octobre 2017, Joyn a également racheté Citie, une entreprise concurrente. Joyn a pour mission de renforcer le cœur commercial local dans nos villes.

Communiqué de presse

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À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

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