Headline maakt inspiratiemagazine voor Open Monumentendag 2014

Herita, de organisatie achter Open Monumentendag, en Headline Publishing slaan de handen in elkaar voor een vernieuwde communicatie rond het grootste culturele eendagsevenement van Vlaanderen. Naar aanleiding van de 26ste editie  (zondag 14 september as.) werd afgestapt van de aloude infokrant – de volledige programmatie staat nu online – en sleutelde Headline Publishing aan een nieuwe, aantrekkelijkere invulling.

Het resultaat is een inspiratiemagazine boordevol verhalen van unieke, bijzondere of vergeten monumenten, en van de mensen erachter. Enkele verhalen krijgen via Augmented Reality nog een extra dimensie. Daarnaast inspireert het magazine via een shoppingpagina en een reeks handige tips & tricks waarmee iedereen aan de slag kan op 14 september. Ook het jongere publiek wordt aangesproken door o.m. een fotowedstrijd i.s.m. het FotoMuseum, een zoekplaat voor kinderen en een originele Facebookwedstrijd.

"Open Monumentenmagazine is een smaakmaker, die goesting doet krijgen om Open Monumentendag te bezoeken".

Liesbeth De Maeyer - Herita

persbericht-OMD-.docx

DOCX - 60 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met