Headline maakt inspiratiemagazine voor Open Monumentendag 2014

Herita, de organisatie achter Open Monumentendag, en Headline Publishing slaan de handen in elkaar voor een vernieuwde communicatie rond het grootste culturele eendagsevenement van Vlaanderen. Naar aanleiding van de 26ste editie  (zondag 14 september as.) werd afgestapt van de aloude infokrant – de volledige programmatie staat nu online – en sleutelde Headline Publishing aan een nieuwe, aantrekkelijkere invulling.

Het resultaat is een inspiratiemagazine boordevol verhalen van unieke, bijzondere of vergeten monumenten, en van de mensen erachter. Enkele verhalen krijgen via Augmented Reality nog een extra dimensie. Daarnaast inspireert het magazine via een shoppingpagina en een reeks handige tips & tricks waarmee iedereen aan de slag kan op 14 september. Ook het jongere publiek wordt aangesproken door o.m. een fotowedstrijd i.s.m. het FotoMuseum, een zoekplaat voor kinderen en een originele Facebookwedstrijd.

"Open Monumentenmagazine is een smaakmaker, die goesting doet krijgen om Open Monumentendag te bezoeken".

Liesbeth De Maeyer - Herita

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels