Headline Publishing lanceert het Audi digitale inspiratieplatform
24 oktober 2014
Als Audi een nieuw digitaal magazine lanceert, doet het meteen méér dan dat. Het merk schakelt, het motto Vorsprung Durch Technik indachtig, meteen een versnelling hoger en komt met een uniek digitaal concept. Uniek, omdat het nieuwe Audi digitale platform een permanente flow van nieuwe artikels in een originele, oogverblindende verpakking garandeert. Headline Publishing, reeds maker van het gedrukte Audi Magazine, tekent ook nu weer voor de online realisatie.
Concreet? De nieuwe artikels sluiten keer op keer aan bij het DNA van het merk – van nieuwe modellen over testritten, reisreportages en –tips, nieuws en resultaten van Audi Sport tot design, lifestyle, culinaire primeurs. De unieke verpakking wordt versterkt door veel beeld, filmpjes en interactiviteit.
Zelf proberen? Het digitale Audi platform is ideaal om te bekijken op computer of tablet. Om het te lezen, volstaat het om de gratis, splinternieuwe app te downloaden, in de App Store of Google Play, of om naar de Audi website te gaan.
Headline Publishing
Werkt voor sterke merken zoals onder meer Audi, Harley-Davidson, Touring, McDonald's, Umicore en Electrabel
Meer info over Headline Publishing en ‘customer magazines’ vindt u via www.headlinepublishing.be.
Voor specifieke vragen kan u contact opnemen met Anne Thys via +32 3 260 08 30 of anne.thys@headlinepublishing.be.