Headline Publishing lanceert het Audi digitale inspiratieplatform

Als Audi een nieuw digitaal magazine lanceert, doet het meteen méér dan dat. Het merk schakelt, het motto Vorsprung Durch Technik indachtig, meteen een versnelling hoger en komt met een uniek digitaal concept. Uniek, omdat het nieuwe Audi digitale platform een permanente flow van nieuwe artikels in een originele, oogverblindende verpakking garandeert. Headline Publishing, reeds maker van het gedrukte Audi Magazine, tekent ook nu weer voor de online realisatie.

Concreet? De nieuwe artikels sluiten keer op keer aan bij het DNA van het merk – van nieuwe modellen over testritten, reisreportages en –tips, nieuws en resultaten van Audi Sport tot design, lifestyle, culinaire primeurs. De unieke verpakking wordt versterkt door veel beeld, filmpjes en interactiviteit.

Zelf proberen? Het digitale Audi platform is ideaal om te bekijken op computer of tablet. Om het te lezen, volstaat het om de gratis, splinternieuwe app te downloaden, in de App Store of Google Play, of om naar de Audi website te gaan.

 

Headline Publishing

Werkt voor sterke merken zoals onder meer Audi, Harley-Davidson, Touring, McDonald's, Umicore en Electrabel

Meer info over Headline Publishing en ‘customer magazines’ vindt u via www.headlinepublishing.be.

Voor specifieke vragen kan u contact opnemen met Anne Thys via +32 3 260 08 30 of anne.thys@headlinepublishing.be.

PB-Audidigitaalmagazine.docx

DOCX - 123 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact