Headline Publishing staat in voor 'dmix versie 2.0'

De direct marketingsector is in volle evolutie en de bdma speelt hier volop op in. Met seminaries, task forces, events en nu ook een volledig vernieuwd magazine.

Na een consultatieronde bij een aantal customer publishingbureaus gaf de bdma aan Headline Publishing de opdracht om zijn ledenblad dmix volledig te herzien. Een terechte keuze, want Headline Publishing staat in voor concepten, realisaties en content voor sterke merken als Audi, GDF Suez, Toyota, SITA, Touring, Cofely Fabricom, Bosch en Umicore, en wint regelmatig awards met die producties.
 
Doelstelling van deze 'dmix versie 2.0' is manifest vernieuwend uit de hoek komen. Zowel qua verpakking als inhoudelijk.
 
De look & feel van de nieuwe dmix sluit dicht aan bij de hedendaagse trends in de magazinewereld en biedt bovendien een onverwacht extraatje. Zo kan de lezer bij een aantal artikels meteen de bijbehorende filmpjes op de smartphone of tablet bekijken. Print meets digital...
 
Maar omdat niemand simpelweg oude wijn in nieuwe zakken wil, werd er ook stevig gesleuteld aan de inhoud. Met de nieuwe dmix willen we immers verleiden én veroveren, door de expertise van de bdma te vertalen naar informatie die relevant is voor de lezer en aangenaam om te lezen.
 
Hierbij alvast een kleine sneak preview op de inhoud van het nummer dat binnenkort in de brievenbus van de bdma-leden en marketing- en communicatiespecialisten zal vallen:

  • Don Peppers versus Steven Spittaels (McKinsey) over de marketeer van de toekomst, met een Don Peppers die de dingen vooral principieel bekijkt en Steven Spittaels die de zaken eerder praktisch en systematisch aanpakt. Een spannende discussie, met een onverwachte uitkomst.
     
  • Henny van Gerwen (BBDO One to One) schotelt vijf mooie cases voor uit de recente DMA ECHO Awards en vertelt over de vijf nieuwe trends en een duidelijke trendbreuk in direct marketing die hij als jurylid in San Diego heeft opgemerkt.
     
  • In het dossier rond e-commerce wordt dieper ingegaan op de vier uitdagingen om van ons land de koploper in e-commerce te maken, met tips & tricks van Jan Huysmans (bol.com) en Peter Burin (Vente Exclusive).
     
  • Ivan Vandermeersch (bdma) en Dominique Pissoort (Bisnode) bieden dan weer meer inzicht in de nieuwe Europese wetgeving in tijden van steeds meer online sociale media en e-commerce.
     
  • Papier als geheim wapen in e-commerce? Hans Smellinckx (Artoos) vertelt er meer over en serveert twee interessante cases ter illustratie.

De eerste editie van de dmix versie 2.0 komt uit in december 2014. Het magazine verschijnt vier keer per jaar met een oplage van 5.500 exemplaren en telt 40 pagina’s. Eén van de vier nummers zal trouwens een special zijn over de Cuckoo Awards en meer pagina’s tellen.

Cover dmix

PDF - 665 Kb

Persbericht dmix 2.0

DOCX - 177 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met