Het Laatste Nieuws en TBWA brengen Het Ritme Van Vlaanderen in kaart

De ene bekijkt dit persbericht amper. De andere denkt terwijl hij er diagonaal over gaat “hmmmm, interessant”. En ja, een enkeling leest het zelfs tot de laatste letter. Zo heeft iedereen zijn eigen ritme.

Dat ritme is het uitgangspunt van Het Laatste Nieuws om zijn diverse abonnementen te verkopen: enkel digitaal voor wie altijd snel het voornaamste nieuws wil meepikken, digitaal in de drukke week en op papier in het weekend voor wie ook af en toe wil temporiseren en alles digitaal én op papier voor wie alles wil meepikken en daar ook ruim zijn tijd voor neemt.

Om na te gaan welk abonnement het best bij wie past, ging Het Laatste Nieuws op zoek naar Het Ritme Van Vlaanderen. In een poll vroegen we hoe snel of traag of iets daar tussenin de Vlaming ontwaakt, doucht, eet, pendelt, winkelt, leest, vrijt, spreekt, enzovoort.

De resultaten leverden mooie taartgrafieken op die Het Laatste Nieuws en TBWA uitspeelden in hun offline campagne. Daarnaast is er online ook nog te zien hoe we de man en vrouw in de straat bevraagd hebben. Of toch tenminste geprobeerd.

Ontdek Het Ritme Van Vlaanderen snel, of op je gemak… of iets daar tussenin… nog tot half november op de vermelde kanalen en uiteraard in Het Laatste Nieuws.

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium