Het Laatste Nieuws en TBWA lanceren de nieuwe HLN app met alles waar je hoofd naar staat

Het Laatste Nieuws heeft zijn HLN app fors vernieuwd. Met meer nieuws en entertainment dan ooit tevoren, mooi overzichtelijk ondergebracht in 4 aparte werelden. Nieuws: algemeen nieuws uit binnen- en buitenland plus sport- en showbizznieuws. In de buurt: een fors uitgebreid aanbod van regionaal nieuws, makkelijk te personaliseren door je postcode in te voeren. Video: een forse uitbreiding van het videoaanbod met exclusieve video content van alle Medialaanzenders plus trending video’s. En een volledig nieuwe wereld: FUN. Met uitdagende puzzels, elke dag nieuwe originele quizjes en spannende spelletjes.

De vernieuwing zit niet alleen in de inhoud, maar ook in het gebruik van de app. Want je switcht tussen de verschillende werelden door te swipen. Zo kantel je als een kubus verder en zit je snel bij de inhoud waar je zin in hebt. Of waar je hoofd naar staat. En dat is het uitgangspunt van de campagne:  Een gebruiker met een tollende kubus als hoofd swipet van de ene wereld naar de andere. Elke zijde heeft een scherm waarop we ontdekken waar de gebruiker net mee bezig is. Nieuws, regio, video of spelletjes.

De kubus spint telkens door naar een nieuw onderwerp: Wetstraat of Dorpsstraat, Liefde voor het milieu of Liefde voor muziek, Lukaku of Sudoku… de nieuwe HLN app brengt het allemaal.

De film is op tv maar vooral online te ontdekken in heel wat afgeleide formaten. Verder loopt de campagne ook op bannering, print en radio.

Ontdek de nieuwe app in de app store.

Contacteer ons
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels