Het mooiste cadeau volgens TBWA en Delhaize: elkaar gezond houden.

Als er één ding is dat we afgelopen maanden geleerd hebben, dan is het wel hoe belangrijk een goede gezondheid is. Maar ook hoe belangrijk het is om elkaar gezond te houden. Daarom lanceert Delhaize, de supermarkt met een hart voor gezondheid, dit eindejaar een gamma evenwichtige wintersoepen boordevol groenten. Soepen om te delen of schenken aan iemand die je graag ziet en waarvan een deel van de opbrengst rechtstreeks naar de Voedselbanken gaat.

Soepen zijn groentenbommen en zitten boordevol goede voedingsstoffen. Geen wonder dat ze centraal staan in de eindejaarcampagne van Delhaize. Zo zal je tijdens kerst en nieuw in alle winkels van Delhaize een assortiment soepen vinden waarop een sneeuwmannetje staat. 6 heerlijke en deugddoende soepen om te schenken aan iedereen die je gezond wil houden.

Delhaize schenkt op haar beurt dan weer een deel van de opbrengst van deze soepen aan de Voedselbanken: de organisatie die zich inzet voor mensen die zich niet elke dag een verse, voedzame maaltijd – de basisbehoefte voor een gezond leven – kunnen veroorloven. Daarnaast lopen er ook tal van andere initiatieven waarmee Delhaize-klanten op een laagdrempelige manier de Voedselbanken kunnen steunen. Zo kan je vanaf nu ook je SuperPlus-punten doneren die door Delhaize worden omgezet in donatiegeld.

De eindejaarscampagne wordt op gang getrokken door een emotionele tv-spot (waarin een wel heel  bijzondere soep aan bod komt) . Ook posters, radiospots en digitale media zullen er iedereen aan herinneren hoe belangrijk het is om elkaar gezond te houden. Een boodschap die op dit moment, relevanter is dan ooit.

 

Radio

MP3 - 939 Kb

TVC

MP4 - 112 Mb

Persbericht

DOCX - 14 Kb

Credits

DOCX - 24 Kb

Nathalie Thollebeek


Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact