Het mooiste cadeau volgens TBWA en Delhaize: elkaar gezond houden.

Als er één ding is dat we afgelopen maanden geleerd hebben, dan is het wel hoe belangrijk een goede gezondheid is. Maar ook hoe belangrijk het is om elkaar gezond te houden. Daarom lanceert Delhaize, de supermarkt met een hart voor gezondheid, dit eindejaar een gamma evenwichtige wintersoepen boordevol groenten. Soepen om te delen of schenken aan iemand die je graag ziet en waarvan een deel van de opbrengst rechtstreeks naar de Voedselbanken gaat.

Soepen zijn groentenbommen en zitten boordevol goede voedingsstoffen. Geen wonder dat ze centraal staan in de eindejaarcampagne van Delhaize. Zo zal je tijdens kerst en nieuw in alle winkels van Delhaize een assortiment soepen vinden waarop een sneeuwmannetje staat. 6 heerlijke en deugddoende soepen om te schenken aan iedereen die je gezond wil houden.

Delhaize schenkt op haar beurt dan weer een deel van de opbrengst van deze soepen aan de Voedselbanken: de organisatie die zich inzet voor mensen die zich niet elke dag een verse, voedzame maaltijd – de basisbehoefte voor een gezond leven – kunnen veroorloven. Daarnaast lopen er ook tal van andere initiatieven waarmee Delhaize-klanten op een laagdrempelige manier de Voedselbanken kunnen steunen. Zo kan je vanaf nu ook je SuperPlus-punten doneren die door Delhaize worden omgezet in donatiegeld.

De eindejaarscampagne wordt op gang getrokken door een emotionele tv-spot (waarin een wel heel  bijzondere soep aan bod komt) . Ook posters, radiospots en digitale media zullen er iedereen aan herinneren hoe belangrijk het is om elkaar gezond te houden. Een boodschap die op dit moment, relevanter is dan ooit.

 

Contacteer ons
Nathalie Thollebeek
Over TBWA GROUP

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA GROUP
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium