Het strafste netwerk wordt nog straffer dankzij Telenet en TBWA

Telenet start met “De Grote Netwerf”. Een groots plan om het strafste netwerk van Vlaanderen nog straffer te maken. In een campagne van TBWA die loopt in affichage en in print ontdekken we waarom Telenet “De Grote Netwerf” lanceert en welke werken er op het programma staan.

Onder de noemer ‘De Grote Netwerf’ start Telenet met de grootste uitbreiding van het kabelnetwerk in hun geschiedenis. Met meer dan één miljoen kleine ingrepen boeken ze een gigagrote vooruitgang. Dat zien we ook symbolisch in een reeks advertenties in print en affichage waarbij miniatuurwerkmannetjes – inclusief mini Telenet-camionette – aan de slag gaan in de grote echte wereld.

Het strafste netwerk maken ze niet alleen straffer, maar ook slimmer. Zo smelten ze hun 1 miljoen homespots en 2.000 hotspots stap voor stap samen tot één gigantische, gratis Wi-Free zone. Zo moet je je nog maar één keer aanmelden om automatisch verbonden te zijn met het allerstrafste internet. De eerste volledig slimme Wi-Free stad is Mechelen. Wie volgt ontdek je op telenet.be/degrotenetwerf

PB--Telenet_TBWA-.docx

DOCX - 150 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact