Hoog tijd om het beste van Woestijnvis te herbekijken volgens Telenet en TBWA

Want hoe zat dat nu ook alweer?

“De emmer der okselvijvers zit vol!” Of was het van gezever? Of nee... van vernedering?

Omdat zelfs de grootste klassiekers na een tijdje wel eens vervagen heeft Telenet samen met TBWA een gloednieuwe campagne gelanceerd om dit extra in de verf te zetten. Een ode aan de grootste Woestijnvis-quotes: hierin worden ze opgerakeld, door mekaar gehaspeld, maar vooral uitvoerig gevierd. De perfecte reden om het beste van Woestijnvis allemaal nog eens te bekijken. Want alles staat nu gratis in de TV-theek van elke Telenet TV-klant.

We zitten met een postercampagne in de familie

De speerpunt van deze campagne is een grootse posteractie waarbij de bekendste Woestijnvis-quotes door mekaar gehaald zijn. Posters met onder andere “We zitten met ne pornomens in de familie”, “Den draadkameraad” en “Pas op voor het protputteke” poppen op over het hele land. Zo ook in de grote trappenhal van Antwerpen Centraal.

En nog veel meer online zever, gezever

Ook online en via social wordt deze campagne doorgetrokken. Talloze prerolls en social posts geven elk hun eigenzinnige kijk op het beste wat het productiehuis voortgebracht heeft. Bovendien kan iedereen z’n eigen kennis uitvoerig testen via een knotsgekke quiz in samenwerking met Het Nieuwsblad. Wie haalt meer dan niveau nihil?

Contacteer ons
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium