Hoog tijd om het beste van Woestijnvis te herbekijken volgens Telenet en TBWA

Want hoe zat dat nu ook alweer?

“De emmer der okselvijvers zit vol!” Of was het van gezever? Of nee... van vernedering?

Omdat zelfs de grootste klassiekers na een tijdje wel eens vervagen heeft Telenet samen met TBWA een gloednieuwe campagne gelanceerd om dit extra in de verf te zetten. Een ode aan de grootste Woestijnvis-quotes: hierin worden ze opgerakeld, door mekaar gehaspeld, maar vooral uitvoerig gevierd. De perfecte reden om het beste van Woestijnvis allemaal nog eens te bekijken. Want alles staat nu gratis in de TV-theek van elke Telenet TV-klant.

We zitten met een postercampagne in de familie

De speerpunt van deze campagne is een grootse posteractie waarbij de bekendste Woestijnvis-quotes door mekaar gehaald zijn. Posters met onder andere “We zitten met ne pornomens in de familie”, “Den draadkameraad” en “Pas op voor het protputteke” poppen op over het hele land. Zo ook in de grote trappenhal van Antwerpen Centraal.

En nog veel meer online zever, gezever

Ook online en via social wordt deze campagne doorgetrokken. Talloze prerolls en social posts geven elk hun eigenzinnige kijk op het beste wat het productiehuis voortgebracht heeft. Bovendien kan iedereen z’n eigen kennis uitvoerig testen via een knotsgekke quiz in samenwerking met Het Nieuwsblad. Wie haalt meer dan niveau nihil?

Persbericht

DOCX - 18 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact