IAB MIXX Awards 2014: TBWA élue « Digital Agency of the Year » pour la 3ème année consécutive

Avec pas moins de 3 Gold awards et le prestigieux titre d’« Agence digitale de l’année » pour la 3ème année consécutive, TBWA ressort grand vainqueur de cette 8ème édition des IAB MIXX Awards. Une grande fierté pour l’agence ainsi que pour son CEO, Kris Govaerts

Hier l’IAB MiXX Awards a rendu son verdict lors de la soirée de remise des prix organisée à Tour&Taxi, à Bruxelles. Pour la deuxième année consécutive, TBWA et KBC remporte le trophée « Advertiser of the Year ». Cette année, le duo compte 3 Gold awards au compteur : un pour « Brick by brick » (Best Online B2C Campaign) et deux pour "Alles Kan Beter" (Best Online B2B Campaign et Best Multiscreen Experience).

Les quatre jurys « Online Campaigns », « Developers », « Social » et « Webdesign » se sont penchés sur les campagnes des 12 catégories afin d’élire les meilleurs perles digitales de l’année 2014. La stratégie, la créativité, les résultats, l’innovation et l’engagement font partie des critères de sélection.

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A propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

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