IAB MIXX Awards 2014: TBWA verkozen tot « Digital Agency of the Year » voor het derde jaar op rij

Met maar liefst 3 Gold Awards en de prestigieuze titel «Digital Agency of the Year », komt TBWA als de grote winnaar uit de 8e editie van de IAB MIXX Awards. Een grote eer voor het agentschap.

Gisteren heeft de IAB MIXX Awards z’n verdict uitgebracht op de prijsuitreiking in Tour&Taxis in Brussel. Voor het tweede jaar op rij nemen TBWA en KBC de titel voor « Advertiser of the Year » mee naar huis. Dit jaar haalt het duo 3 Gold Awards binnen: één voor « Brick by Brick » (Best Online B2C Campaign) en twee voor « Alles Kan Beter » (Best Online B2B Campaign en Best Multiscreen Experience).

De vier jury’s « Online Campaigns », « Developers », « Social » en « Webdesign » hebben zich gebogen over campagnes uit 12 verschillende categorieën om zo uiteindelijk de beste digitale campagnes van 2014 te bekronen. Strategie, creativiteit, resultaaten, innovatie en engagement waren enkele van de selectiecriteria.

KBC - Steentje bijdragen

KBC - Alles kan beter

Contacteer ons

Valerie Vleminckx

TBWA

Published with Prezly