IAB MIXX Awards 2015: TBWA viert zijn titel van « Digital Agency of the Year » voor het vierde jaar op rij.
16 oktober 2015
De jury’s van de IAB MIXX Awards beloonden TBWA ook dit jaar met maar liefst 3 Gold Awards, 2 Silver en 4 Bronze. Bovendien werd het agentschap voor de vierde opeenvolgende keer bekroond tot « Digital Agency of the Year ». Een grote eer voor het Brusselse Agentschap, dat opnieuw als grote winnaar uit de 9de editie van de IAB MIXX Awards komt.
Gisteren werden op de IAB MIXX Awards de beste digitale creaties van België beloond in Tour&Taxis, Brussel. TBWA sleepte heel wat prijzen in de wacht waarvan het merendeel voor KBC, dat ook de titel van « Advertiser of the Year » kreeg. Dit jaar ontvangt het duo 2 Gold awards: Eén voor « KBC Mystery Spendings » (Best Digital B2C Campaign) en één voor « Pop-up Webshop » (Best Digital B2B Campaign). Ook McDonald’s ging aan de haal met een Gold award voor « I’m in love with the McDo Mol » (Best Social Media Campaign).
Verder wonnen TBWA en KBC ook nog een Silver (Best Digital B2C Campaign) en een Bronze (Best Community Management) award voor « KBC Pizza Converzatione » én een Bronze voor « KBC Mystery Spendings » (Best use of Gaming).
Ook PlayStation viel in de prijzen met een Silver award voor « Hunt » (Best Use of Gaming) en een Bronze voor «SingStar Taxi » (Best Social Media Campaign).
En met een laatste Bronze award voor Euro-Sprinters met « The Seriously Fast Delivery Button » (Best Digital B2B Campaign) sluiten TBWA en haar klanten een zeer geslaagde editie van de IAB MIXX Awards af.