Il est temps de revoir le meilleur de Woestijnvis, selon Telenet et TBWA

C’était comment déjà ?

Parce que même les grands classiques finissent par tomber dans l’oubli, Telenet et TBWA lancent une nouvelle campagne pour remettre à l’honneur ces perles. Une ode aux meilleures citations de Woestijnvis : compilées, empilées mais surtout célébrées jusqu’à plus soif. L’occasion rêvée de revoir une fois encore le top de Woestijnvis. Parce que tout cela est disponible gratuitement dans la TV-thèque de chaque client Telenet.

Une campagne d’affichage pas piquée des hannetons

Fer de lance de cette campagne : une grande action d’affichage qui rassemble les citations les plus célèbres de Woestijnvis. Des affiches où on peut lire “We zitten met ne pornomens in de familie”, “Den draadkameraad” et “Pas op voor het protputteke” vont ainsi fleurir dans tout le pays. Même dans le grand hall de la gare d’Anvers.

Mais aussi online, avec tout le barnum

La campagne se déroule aussi en ligne et sur les réseaux sociaux. D’innombrables prerolls et posts sociaux apporteront chacun un regard original sur le meilleur de la maison de production. En plus, tout le monde pourra tester ses connaissances grâce à un quiz complètement fou, proposé en collaboration avec Het Nieuwsblad. Alors, qui dépassera le niveau zéro ?

Communiqué de presse

DOCX - 18 Kb

Recevez des mises à jour par e-mail

En cliquant sur « S'abonner », je confirme avoir lu et accepté la Politique de confidentialité.

À propos de TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

Contact