It’s Play time voor Vlaanderen dankzij Telenet en TBWA

Telenet blijft innoveren om mensen meer plezier te bezorgen met hun technologie. En als er één ding is waaraan bijna iedereen elke dag plezier beleeft, is het tv kijken. En ook op dat vlak helpt Telenet graag een handje met Play: een gloednieuw entertainmentpakket dat alles biedt wat je nodig hebt voor de beste tv-momenten.

Met Play van Telenet hoef je geen keuzes meer te maken. Alles wat je wil zien staat altijd voor je klaar en je kan er naar kijken waar en wanneer je wil.

Een goeie film, een heel seizoen van een topserie of een tv-programma dat je hebt gemist, met de mogelijkheden van Play is er altijd iets te zien naar ieders goesting.

Waarom Play?

Het televisie-aanbod en de manier waarop we dat kunnen bekijken is enorm groot geworden, zo groot dat mensen vaak het bos door de bomen niet meer zien. Door te luisteren naar wat de consument écht wil als het over tv kijken gaat, vormde Telenet een antwoord op hun vragen: in plaats van verschillende producten met elk een beperkt aantal mogelijkheden, een alles-in-één oplossing, makkelijk te gebruiken en te installeren. Telenet kon rekenen op de hulp van TBWA voor de strategie van de positionering van hun oplossing.

Wat is Play?

Met Play herbekijk je tv-programma’s van de laatste 7 dagen, op je tv, wanneer jij wil via Terugkijk TV. Je kan met Play ook een pak films en series opvragen, zowel Vlaamse, internationale als voor kids. En die kan je bekijken op je tv en op je andere schermen via de volledig vernieuwde Yelo Play-app.

Kortom, wie Play neemt bij z’n digitale tv van Telenet, heeft alles wat hij nodig heeft voor de beste tv-momenten.

In de entertainende en emotionele tv spot, geregisseerd door Billy Pols van Czar, maken we duidelijk voor wie we Play lanceren. Van ouders die elke woensdagmiddag overspoeld worden door een bende kinderen, tot iedereen die wel eens in slaap valt tijdens z’n favoriete tv-programma.

Ook in print krijgen we verschillende mensen te zien voor wie Play hun tv-momenten plezanter, meer entertainend en gewoon makkelijker maakt.

Naast het emotionele luik van de campagne worden er ook meer tactische boodschappen verspreid met meer uitleg over het product via print, bannering, mailings enzovoort.

En tijdens de eindejaarsperiode mag de Meir in Antwerpen een pop-up store verwelkomen. Die kwam tot stand in samenwerking met Pinkeye en

e-Demonstrations en Telenet nodigt er iedereen uit om er te ontdekken en beleven wat Play hen te bieden heeft via verschillende thema’s met voor elk wat wils: een portie actie voor mannen, romantiek voor vrouwen, animatie voor kinderen en nog veel meer.

En voor wie echt alles wil weten over Play, van het aanbod tot hoe alles precies werkt, creëerde TBWA samen met de Belgische start-up Zentric een interactieve film die je alles stap voor stap uitlegt.

Zelf benieuwd naar Play van Telenet? Surf naar telenet.be/play

Persbericht Telenet Play

DOCX - 61 Kb

Nicolas De bauw

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact