Je toekomstige buurt checken vooraleer er in te trekken? Dat doe je nu dankzij CBC Bank en TBWA.

Woensdag 24 februari 2016 — Belgen hebben een baksteen in de maag, zo veel is zeker. En daar waar er bouwdromen zijn, is er ook nood aan informatie over de buurt waarin ze gerealiseerd kunnen worden. 82% van de Belgen vindt de buurt niet voor niets het meest doorslaggevende argument bij de keuze van een nieuwe woonst. Want ze kan in de smaak vallen, maar ze kan ook onaangename verrassingen en overlast verhullen die een domper zetten op de verhuisvreugde.

Daarom lanceren CBC Bank en TBWA “La nuit porte conseil”. Een actie die toekomstige eigenaars uitnodigt hun potentiële of toekomstige wijk uit te testen. Hoe? Door er een of meerdere dagen te overnachten in een naburige Airbnb. Zo kunnen ze met hun eigen ogen ontdekken of de buurt hun stoutste bouwdromen overtreft… of net niet.

Kortom, met “La nuit porte conseil” weten toekomstige eigenaars waar ze voet aan wal zetten en kunnen ze de volgende stap met een gerust hart nemen.

Ontdek de campagne in de CBC-agentschappen, op de radio en online.

Wil je alles te weten komen over deze actie? Surf snel naar lanuitporteconseil.be.

Campagne visual

Contacteer ons

Emilie Kino

TBWA Brussels