Je toekomstige buurt checken vooraleer er in te trekken? Dat doe je nu dankzij CBC Bank en TBWA.

Belgen hebben een baksteen in de maag, zo veel is zeker. En daar waar er bouwdromen zijn, is er ook nood aan informatie over de buurt waarin ze gerealiseerd kunnen worden. 82% van de Belgen vindt de buurt niet voor niets het meest doorslaggevende argument bij de keuze van een nieuwe woonst. Want ze kan in de smaak vallen, maar ze kan ook onaangename verrassingen en overlast verhullen die een domper zetten op de verhuisvreugde.

Daarom lanceren CBC Bank en TBWA “La nuit porte conseil”. Een actie die toekomstige eigenaars uitnodigt hun potentiële of toekomstige wijk uit te testen. Hoe? Door er een of meerdere dagen te overnachten in een naburige Airbnb. Zo kunnen ze met hun eigen ogen ontdekken of de buurt hun stoutste bouwdromen overtreft… of net niet.

Kortom, met “La nuit porte conseil” weten toekomstige eigenaars waar ze voet aan wal zetten en kunnen ze de volgende stap met een gerust hart nemen.

Ontdek de campagne in de CBC-agentschappen, op de radio en online.

Wil je alles te weten komen over deze actie? Surf snel naar lanuitporteconseil.be.

Contacteer ons
Emilie Kino TBWA Brussels
Emilie Kino TBWA Brussels
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels