Je toekomstige buurt checken vooraleer er in te trekken? Dat doe je nu dankzij CBC Bank en TBWA.

Belgen hebben een baksteen in de maag, zo veel is zeker. En daar waar er bouwdromen zijn, is er ook nood aan informatie over de buurt waarin ze gerealiseerd kunnen worden. 82% van de Belgen vindt de buurt niet voor niets het meest doorslaggevende argument bij de keuze van een nieuwe woonst. Want ze kan in de smaak vallen, maar ze kan ook onaangename verrassingen en overlast verhullen die een domper zetten op de verhuisvreugde.

Daarom lanceren CBC Bank en TBWA “La nuit porte conseil”. Een actie die toekomstige eigenaars uitnodigt hun potentiële of toekomstige wijk uit te testen. Hoe? Door er een of meerdere dagen te overnachten in een naburige Airbnb. Zo kunnen ze met hun eigen ogen ontdekken of de buurt hun stoutste bouwdromen overtreft… of net niet.

Kortom, met “La nuit porte conseil” weten toekomstige eigenaars waar ze voet aan wal zetten en kunnen ze de volgende stap met een gerust hart nemen.

Ontdek de campagne in de CBC-agentschappen, op de radio en online.

Wil je alles te weten komen over deze actie? Surf snel naar lanuitporteconseil.be.

Radiospot 40S 1

MP3 - 1.5 Mb

Radiospot 40S 2

MP3 - 1.5 Mb

Radiospot 40S 3

MP3 - 1.5 Mb

Persbericht

DOCX - 93 Kb

Emilie Kino

TBWA Brussels

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact