JOE & TBWA krijgen iedereen mee met een goeie radiohit
25 juni 2018
De tijdloze sterkte van popmuziek staat centraal in de nieuwe campagne die TBWA uitrolt voor radiozender JOE. Gepresenteerd door dj’s met elk hun eigenheid, serveert Joe zijn luisteraars de hele dag door een unieke mix van radiohits van vroeger en nu. Wanneer het moment daar is waarop jouw favoriete hit aan bod komt, moedigt Joe je aan om all the way te gaan. Zing mee, beweeg mee, dans mee, laat je gerust eens gaan. Zonder scrupules. Dat aanstekelijke gevoel van herkenning werd vertaald in de themalijn ‘Een goeie radiohit krijgt iedereen mee.’
Voor tv en sociale media krijgen nieuwsbeelden een onweerstaanbare hit mee die zelfs de grootst mogelijke scepticus mee aan het bewegen krijgt. Zoals Bart De Wever die danst op Vandaag is Rood van Marco Borsato. Of een groep nonnen die zich uitleven of Highway To Hell van AC/DC.
In radiospots hoor je het moment waarop iemand niet kan weerstaan aan zijn favoriete hit, en luidkeels mee zingt in zijn of haar unieke stijl. Zonder schroom. Een campagne met een grappige ondertoon. Waarbij de onweerstaanbare Playlist van Joe de boventoon voert.
-------------------------------
Campaign on air: 18 juni
Media: TV, social, Radio
-------------------------------
Credits
Agency: TBWA
Client: JOE - An Caers, Kathleen Colpin
Strategy: Kristof Janssens
Creative Director: Geert Verdonck
Creative Team: Paul Van Oevelen, Alexander Daems
Account team: Valerie Vleminckx, Sara Verstraeten
Production: TBWA\Make
Radio Director: Raf Debraekeleer
Radio Producer: Veerle Van Melkebeke
TV Producer: Cindy De Mooter