JOE & TBWA krijgen iedereen mee met een goeie radiohit

JOE & TBWA krijgen iedereen mee met een goeie radiohit

De tijdloze sterkte van popmuziek staat centraal in de nieuwe campagne die TBWA uitrolt voor radiozender JOE. Gepresenteerd door dj’s met elk hun eigenheid, serveert Joe zijn luisteraars de hele dag door een unieke mix van radiohits van vroeger en nu. Wanneer het moment daar is waarop jouw favoriete hit aan bod komt, moedigt Joe je aan om all the way te gaan. Zing mee, beweeg mee, dans mee, laat je gerust eens gaan. Zonder scrupules. Dat aanstekelijke gevoel van herkenning werd vertaald in de themalijn ‘Een goeie radiohit krijgt iedereen mee.’ 

Voor tv en sociale media krijgen nieuwsbeelden een onweerstaanbare hit mee die zelfs de grootst mogelijke scepticus mee aan het bewegen krijgt. Zoals Bart De Wever die danst op Vandaag is Rood van Marco Borsato. Of een groep nonnen die zich uitleven of Highway To Hell van AC/DC.

In radiospots hoor je het moment waarop iemand niet kan weerstaan aan zijn favoriete hit, en luidkeels mee zingt in zijn of haar unieke stijl. Zonder schroom. Een campagne met een grappige ondertoon. Waarbij de onweerstaanbare Playlist van Joe de boventoon voert.

-------------------------------

Campaign on air: 18 juni

Media: TV, social, Radio

-------------------------------

Credits

Agency: TBWA

Client: JOE - An Caers, Kathleen Colpin

Strategy: Kristof Janssens

Creative Director: Geert Verdonck

Creative Team: Paul Van Oevelen, Alexander Daems

Account team: Valerie Vleminckx, Sara Verstraeten

Production: TBWA\Make

Radio Director: Raf Debraekeleer

Radio Producer: Veerle Van Melkebeke

TV Producer: Cindy De Mooter

Contacteer ons
Valerie Vleminckx TBWA Belgium
Valerie Vleminckx TBWA Belgium
Over TBWA\Belgium

TBWA\ is and has been a top-3 ranked agency for the last decade and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA\ has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\ is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CX design, CRM, media, digital, brand design, public and brand relations, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer our client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\ is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA was elected Agency of the Year 4 times in the last 12 years and digital Agency of the Year 5 times in the last 7 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium: the reason why we were named Effie Beasts last year, as best Belgian Effie agency since the start of the Effies. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwa.be


TBWA\Belgium
Excelsiorlaan 75/77,
1930 Zaventem, Belgium