KBC & TBWA breien een vervolg aan de grappige mini-sitcom ‘De Familie Sentjens’

Vandaag biedt KBC heel wat gebruiksvriendelijke toepassingen op vlak van digitale betalingen. Zo introduceerde KBC onlangs

KBC-Touch: een innovatieve manier van online bankieren en verzekeren. Maar daar houdt het niet op…

Sinds kort kan je ook snel en veilig internetaankopen betalen met je smartphone via de KBC-Mobile Banking APP of met je tablet via KBC-Touch. En dit allemaal zonder je kaart en kaartlezer! Alledaagse betalingen uitvoeren, wordt zo echt wel een fluitje van een cent. 

Om deze innovaties toe te lichten, creëerde TBWA opnieuw korte enthousiasmerende filmpjes met De Familie Sentjens. Een vervolg dus op de grappige mini-sitcom waarbij we de KBC-Touch en Mobile Banking ervaringen volgen van deze familie.

Deze keer zijn het 2 afleveringen die te zien zullen zijn op tv samen met korte 5” billboards. Op radio wordt, zoals vorige keer, fluitend gewijs het gebruiksgemak naar voor geschoven. 

De campagne start vanaf 1 juni. Meer info en alle KBC toepassingen, vind je op www.kbc.be/fluitjevaneencent

- TV 2 x 30"

- radio 3 X 25”

- digitale campagne

Contacteer ons
Geert Potargent TBWA
Geert Potargent TBWA
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be

TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels