KBC & TBWA breien een vervolg aan de grappige mini-sitcom ‘De Familie Sentjens’
1 juni 2015
Vandaag biedt KBC heel wat gebruiksvriendelijke toepassingen op vlak van digitale betalingen. Zo introduceerde KBC onlangs
KBC-Touch: een innovatieve manier van online bankieren en verzekeren. Maar daar houdt het niet op…
Sinds kort kan je ook snel en veilig internetaankopen betalen met je smartphone via de KBC-Mobile Banking APP of met je tablet via KBC-Touch. En dit allemaal zonder je kaart en kaartlezer! Alledaagse betalingen uitvoeren, wordt zo echt wel een fluitje van een cent.
Om deze innovaties toe te lichten, creëerde TBWA opnieuw korte enthousiasmerende filmpjes met De Familie Sentjens. Een vervolg dus op de grappige mini-sitcom waarbij we de KBC-Touch en Mobile Banking ervaringen volgen van deze familie.
Deze keer zijn het 2 afleveringen die te zien zullen zijn op tv samen met korte 5” billboards. Op radio wordt, zoals vorige keer, fluitend gewijs het gebruiksgemak naar voor geschoven.
De campagne start vanaf 1 juni. Meer info en alle KBC toepassingen, vind je op www.kbc.be/fluitjevaneencent
- TV 2 x 30"
- radio 3 X 25”
- digitale campagne