KBC & TBWA breien een vervolg aan de grappige mini-sitcom ‘De Familie Sentjens’

Vandaag biedt KBC heel wat gebruiksvriendelijke toepassingen op vlak van digitale betalingen. Zo introduceerde KBC onlangs

KBC-Touch: een innovatieve manier van online bankieren en verzekeren. Maar daar houdt het niet op…

Sinds kort kan je ook snel en veilig internetaankopen betalen met je smartphone via de KBC-Mobile Banking APP of met je tablet via KBC-Touch. En dit allemaal zonder je kaart en kaartlezer! Alledaagse betalingen uitvoeren, wordt zo echt wel een fluitje van een cent. 

Om deze innovaties toe te lichten, creëerde TBWA opnieuw korte enthousiasmerende filmpjes met De Familie Sentjens. Een vervolg dus op de grappige mini-sitcom waarbij we de KBC-Touch en Mobile Banking ervaringen volgen van deze familie.

Deze keer zijn het 2 afleveringen die te zien zullen zijn op tv samen met korte 5” billboards. Op radio wordt, zoals vorige keer, fluitend gewijs het gebruiksgemak naar voor geschoven. 

De campagne start vanaf 1 juni. Meer info en alle KBC toepassingen, vind je op www.kbc.be/fluitjevaneencent

- TV 2 x 30"

- radio 3 X 25”

- digitale campagne

Persbericht

DOCX - 155 Kb

Geert Potargent

TBWA

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact