KBC en TBWA blijven zoeken naar de gaten in de markt.

Op 4 februari startte KBC de zoektocht naar “Het gat in de markt”. Een project dat de bewoners uit alle gemeenten in Vlaanderen en Brussel uitnodigt om aan te geven wat er nog ontbreekt in hun gemeente. Ondertussen zijn er al duizenden gaten in de markt gevonden, waarvan u er al een paar kon horen op de radio. In de tweede fase van de campagne zet KBC potentiële ondernemers in de spotlights.

Elk dorp, gemeente en stad kreeg gepersonaliseerde posters in hun KBC-kantoren (bv.: Wat ontbreekt er volgens u in Halle?). Op leegstaande panden in winkelstraten werden boodschappen geplakt die de inwoners naar www.kbc.be/hetgatindemarkt moesten leiden om er hun grootste gemis aan te geven. En in de regiopagina’s van het Nieuwsblad werd er - aan de hand van redactionele artikels - dieper ingegaan op de specifieke noden van elke gemeente.

Ondertussen zijn er al duizenden gaten in de markt gevonden, waarvan u er al een paar kon horen op de radio.

De tweede fase van de campagne richt zich nu op de potentiële ondernemers. Drie televisiespots en 5 verschillende advertenties tonen vanaf volgende week voorbeelden van originele bedrijven en bedrijfjes die mensen met goede ideeën moeten inspireren om zelf de sprong als ondernemer te wagen. Wie durft, en samen met KBC tot een goed plan komt, maakt trouwens kans op één van de 20 Volvo bedrijfswagens.

Met deze campagne blijft KBC een positieve boost geven aan het ondernemerschap in onze regio. Want door mensen van hier, met ideeën van hier, samen te brengen met middelen van hier, ziet de toekomst er beter uit voor hier.

Contacteer ons
Geert Potargent TBWA
Valerie Vleminckx TBWA
Geert Potargent TBWA
Valerie Vleminckx TBWA
Over TBWA GROUP

TBWA\Belgium is and has been a top-3 ranked agency for the last decade, and operates with the strong belief that IDEAS CREATE GROWTH. To make this happen in real life for its local and international clients, TBWA Belgium has developed and is recognised for its world class brand building and strategic capabilities. TBWA\Belgium is the most integrated communications group in Belgium, bringing many different disciplines together under 1 roof, 1 P&L and 1 culture. These disciplines comprise of in-house strategic advice, advertising, CRM, media, digital, design, PR, social, event, content & complemented with all related production capabilities. All of this to answer the client’s challenges in a modern, collaborative and comprehensive way.

TBWA\Belgium is the Disruption® Company: the cultural engine for the 21st century business. Disruption® is at the core of TBWA’s strategic and creative development. It is a gateway to great work and unconventional behavior. Disruption is about dismantling the status quo to create opportunities and dramatic business results for our partners.

TBWA\Belgium was elected Agency of the Year 3 times in the last decade and digital Agency of the Year 5 times in the last 6 years. On creative awards, we see them as a great internal motivator and it helps us recruiting new talent. So yes, we’re always in the top 5 in our market. But more importantly, we clearly stand out as the most awarded Effie agency in Belgium. The Effie Awards honour the most significant achievement in marketing communications: ideas that work. And that’s what we’re all about!

www.tbwagroup.be


TBWA GROUP
165 Avenue de la Couronne/Kroonlaan - 1050 Brussels