KBC en TBWA blijven zoeken naar de gaten in de markt.

Vrijdag 1 maart 2013 — Op 4 februari startte KBC de zoektocht naar “Het gat in de markt”. Een project dat de bewoners uit alle gemeenten in Vlaanderen en Brussel uitnodigt om aan te geven wat er nog ontbreekt in hun gemeente. Ondertussen zijn er al duizenden gaten in de markt gevonden, waarvan u er al een paar kon horen op de radio. In de tweede fase van de campagne zet KBC potentiële ondernemers in de spotlights.

Elk dorp, gemeente en stad kreeg gepersonaliseerde posters in hun KBC-kantoren (bv.: Wat ontbreekt er volgens u in Halle?). Op leegstaande panden in winkelstraten werden boodschappen geplakt die de inwoners naar www.kbc.be/hetgatindemarkt moesten leiden om er hun grootste gemis aan te geven. En in de regiopagina’s van het Nieuwsblad werd er - aan de hand van redactionele artikels - dieper ingegaan op de specifieke noden van elke gemeente.

Ondertussen zijn er al duizenden gaten in de markt gevonden, waarvan u er al een paar kon horen op de radio.

De tweede fase van de campagne richt zich nu op de potentiële ondernemers. Drie televisiespots en 5 verschillende advertenties tonen vanaf volgende week voorbeelden van originele bedrijven en bedrijfjes die mensen met goede ideeën moeten inspireren om zelf de sprong als ondernemer te wagen. Wie durft, en samen met KBC tot een goed plan komt, maakt trouwens kans op één van de 20 Volvo bedrijfswagens.

Met deze campagne blijft KBC een positieve boost geven aan het ondernemerschap in onze regio. Want door mensen van hier, met ideeën van hier, samen te brengen met middelen van hier, ziet de toekomst er beter uit voor hier.

Moustache vond het gat in de markt

De Velofixer vond het gat in de markt

Fruitsnacks vond het gat in de markt

Published with Prezly