KBC en TBWA dragen hun steentje bij

Je spaargeld bij KBC zit niet stil, het wordt gebruikt voor projecten in je buurt waar iedereen beter van wordt. Zoals de renovatie van een school, en de bouw van een nieuw ziekenhuis of een bedrijf dat voor meer werkgelegenheid kan zorgen. En om dat te bewijzen presenteert KBC: Een Steentje Bijdragen.

Op de website kbc.be/steentjebijdragen vind je een ingenieuze baksteenmachine/robot waarmee je in real-time een boodschap kan schrijven op een steen. Daarna wordt je steen afgeleverd bij het project van jouw keuze zodat je voor altijd deel kan uitmaken van de groei in je eigen regio.

Heel de campagne werd ontwikkeld door de vaste partner TBWA en zal zichtbaar zijn op traditionele media zoals online, affichage en radio. Maar ook op betonwagens en werfhekken naast de deelnemende projecten.

 

 

Algemene_radiospot.mp3

MP3 - 980 Kb

Radiospot_Antwerpen.mp3

MP3 - 940 Kb

Radiospot_Turnhout.mp3

MP3 - 940 Kb

KBC-PersberichtSparen.docx

DOCX - 140 Kb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Contact