KBC en TBWA gaan op zoek naar het gat in de markt.

Op 4 februari start KBC de zoektocht naar “Het gat in de markt”. Een project dat de bewoners uit alle gemeenten in Vlaanderen, Brussel en de Oostkantons uitnodigt om aan te geven wat er nog ontbreekt in hun gemeente.

Met deze campagne wil KBC een positieve boost geven aan het  ondernemerschap in onze regio. Want zeg nu zelf, mensen van hier, met ideeën van hier, samenbrengen met middelen van hier, is beter voor hier.

Op www.kbc.be/hetgatindemarkt wordt deze informatie aangevuld met gegevens van onderzoeksbureau IVOX. Via verschillende zoekparameters op de website kunnen (toekomstige) ondernemers vervolgens exact zien waar en wat de grootste noden zijn in elke gemeente.

In een latere fase biedt KBC ook gedurende 6 maanden een gratis KBC-lease van 20 Volvo bedrijfswagens aan om ondernemende mensen met een goed idee sneller op weg te helpen.

CREDITS.docx

DOCX - 139 Kb

Persbericht.docx

DOCX - 114 Kb

Radiospot1.mp3

MP3 - 1.1 Mb

Radiospot2.mp3

MP3 - 1.1 Mb

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over TBWA\Belgium

TBWA is not an advertising agency nor a marketing consultant. As The Disruption® Company, it profoundly believes in the power of creativity as an engine for the growth of brands and businesses. It offers integrated services from business and marketing strategy to user-experiences, product innovation, iconic branding, smart media, corporate reputations, and impactful campaigns. All integrated in a full-service proposition across the entire marketing value chain.  

TBWA sees the world through the eyes of Disruption®, a proven collaborative business tool to create step-changing growth. The methodology has a proven track record of business, marketing and communication disruptions created and implemented together with TBWA’s clients. 

TBWA is a global agency, but its approach and entrepreneurship are deeply rooted in the local Belgian market. With over two decades of experience and steady management, TBWA has demonstrated steady growth, robust performance, and strong commitment to Belgian brands and businesses such as Telenet, Delhaize, McDonald’s, D’Ieteren, Lotus, Engie, ING, NMBS, Barco, VRT and counting.  

TBWA measures its success by the growth and success of its clients. Together TBWA and its clients have won 19 Effies over the past 10 years and was awarded Effie Beast (as most rewarded company since the launch of the awards) in 2019.    

The biggest force of TBWA Belgium is its 200 creative minds, with diverse talents and skills, including strategic business and marketing skills, creative craft disciplines and a 70-headed in-house multimedia production unit. All of them work together collaboratively and multidisciplinary to turn ideas into reality with and for clients.  

TBWA is part of the TBWAGroup, a local holding consisting of TBWA and its sister agencies De Vloer and DDB. TBWA Belgium is part of TBWA Worldwide and Omnicom.  

www.tbwa.be

 

 

Neem contact op met